popboydeluxe
Aktiv medlem
Är det bara jag som tycker att bilderna som THE STUDIO (www.modellforendag.com) tar rätt så tråkiga bilder, kanske rent ut av halvdåliga?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
defiant skrev:
det var väldigt små bilder, men dom kändes "platta" på något sätt. hittade inte vad det kostar, är det dyrt??
Uhm, jo, det gör den, det är flash...Calle S skrev:
Funkar inte i Firefox....grrrrr...
Inte i mitt Firefox...men ska kolla det....Anddje skrev:
Uhm, jo, det gör den, det är flash...
ZoMbiE skrev:
hah jaa de verkar lida av softboxsjukan som så många andra eller nåt...
FredrikArvidsson skrev:
Kan någon redogöra lite tydligare för symptomen kring denna sjukdom - så att man undviker att själv besmittas av den?
Tack.
Happy Horse skrev:
på "modell för en dag" tar de bara in fotografer av det kvinnliga könet. detta för att kunderna vill känna sig bekväma, de finns nog en och annan fotograf av det manliga könet som har sabbat för er andra... det går bra för företaget, de har stor studio vid stureplan och i göteborg. de överexponerar alltid alla bilder minst ett steg för att kunden då ser lite yngre ut och de slipper retuschera eventuella rynkor.
jag lovar, det finns hur mycket tjejer som helst som vill ha stylade bilder på sig själv till en billig penning. och ja, fotografen har högre kvar än kunden i dessa fall.
//
Nina