Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Modeller till nakenscener

Produkter
(logga in för att koppla)

lancelot

Aktiv medlem
Hej,

jag jobbar med att fotografera olika typer av "vardagliga" scener med kvinnliga nakenmodeller i bilderna. Budskapen till bilderna är starkt ideologiska och nu har jag fotograferat fyra modeller, men behöver FLER (totalt mellan 10-12 st). Var kan man lämpligast annonsera om en sådan sak?

Kraven är dock följande:
1. Minst 18 år fyllda
2. Inte bara "normalslanka" kvinnor, utan både beniga, "normala" och kraftiga
3. Utseendet behöver inte alls och ska inte alls vara någon "miss universum"- eller "plastic fantastic"-modell så att säga.
 
www.modellguiden.com

www.modelmayhem.com

www.onemodelplace.com

www.modelexpose.com


Behöver du manlig modell så ställer jag upp. Dock lär min Skånska hud göra att du får blända ner :)
 
Tack för alla svar. Tror säkert att alla tips på länkar räcker gott och väl :)

Beträffande manlig modell så är jag egentligen bara ute efter kvinnliga modeller till just denna idé, men det är möjligt att jag eventuellt kan försöka vidareutveckla min konstidé och att jag i så fall även försöker använda mig av manliga modeller. Hör av mig i så fall. Tack på förhand.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.