Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Minolta Dynax 7D - extern blixt, rekommendationer?
- Trådstartare MiaT
- Start datum
MiaT
Medlem
Men om jag fattat det rätt så är 3600 bara vridbar uppåt och nedåt? Är inte det dumt?
jag fick rekommendation av min fotolärare på en liten "grundkurs i foto" jag gick för länge sen på Studiefrämjandet att man ska satsa på en blixt som kan vridas i flera led, inte bara upp och ned...
Hur stor roll spelar effekten?
jag fick rekommendation av min fotolärare på en liten "grundkurs i foto" jag gick för länge sen på Studiefrämjandet att man ska satsa på en blixt som kan vridas i flera led, inte bara upp och ned...
Hur stor roll spelar effekten?
MiaT
Medlem
jaha, så det är alltså bara de här två som finns att välja på?
Men även 5600 fungerar väl trådlöst? (borde den ju göra tycker man eftersom den är dyrare!)
Och det är inte alltid man har en hand att hålla blixten i - båda händerna är ju oftast upptagna med att hålla i kameran så jag vill nog helst ha en blixt som kan vridas i flera riktningar. Det kan man väl med 5600?
Vad är annars skillnaden?
Tack för alla era svar! Det behövs lite hjälp när man ska göra en stor investering men med lite kunskap!
Men även 5600 fungerar väl trådlöst? (borde den ju göra tycker man eftersom den är dyrare!)
Och det är inte alltid man har en hand att hålla blixten i - båda händerna är ju oftast upptagna med att hålla i kameran så jag vill nog helst ha en blixt som kan vridas i flera riktningar. Det kan man väl med 5600?
Vad är annars skillnaden?
Tack för alla era svar! Det behövs lite hjälp när man ska göra en stor investering men med lite kunskap!