Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Minneskort- Canon eos 400d
- Trådstartare Pashan
- Start datum
PITCH
Aktiv medlem
I den där lilla kartongen som finns i lådan där du tog upp kameran ifrån....
Där finns det också en liten bok, även kallad manual eller bruksanvisning. Om du inte har en bok så finns säkert manualen på en av de där CD skivorna som också de finns i den där lilla lådan.
Om du inte orkar ta upp den så kan jag berätta att minnet du ska ha är: CompactFlash typ I och II
Du kan säkert ta ett CompactFlash typ III också.. fast den enda fördelen då är att det går snabbare att föra över bilderna till datorn... när du använder en kortläsare.
ha de
Där finns det också en liten bok, även kallad manual eller bruksanvisning. Om du inte har en bok så finns säkert manualen på en av de där CD skivorna som också de finns i den där lilla lådan.
Om du inte orkar ta upp den så kan jag berätta att minnet du ska ha är: CompactFlash typ I och II
Du kan säkert ta ett CompactFlash typ III också.. fast den enda fördelen då är att det går snabbare att föra över bilderna till datorn... när du använder en kortläsare.
ha de
Enicar
Aktiv medlem
SanDisk Ultra II 2 Gb är mitt tips för en 400D
Finns hos Teknikmagasinet för c:a 280:-
Man kan ha snabbare CF-kort. Fördelen blir snabbare tömning av bilderna till datorn om du har en en bra kortläsare
Tror inte att 400D kan uttnyttja farten hos Extreme III-korten från Sandisk
Mvh
Pa
Finns hos Teknikmagasinet för c:a 280:-
Man kan ha snabbare CF-kort. Fördelen blir snabbare tömning av bilderna till datorn om du har en en bra kortläsare
Tror inte att 400D kan uttnyttja farten hos Extreme III-korten från Sandisk
Mvh
Pa
Enicar
Aktiv medlem
Typ III? det kan jag nog lova att det inte går i en EOS 400D.PITCH skrev:
Du kan säkert ta ett CompactFlash typ III också..
OBS förväxla inte detta med t ex Sandisk Extreme III
Graylingman
Aktiv medlem
Då tycker jag du ska vända dig till inköpsstället och se till att du får en bruksanvisning. Annars får du ett tufft jobb att sätta dig in i hur allt fungerar. Bara ett tips för att du ska kunna få ut mesta möjliga av din fina kamera...