Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Mina bilder visas i en lustig ordning
- Trådstartare mipert
- Start datum
lotelo
Aktiv medlem
Nä, nu rörde jag till det igen.
Mina bilder när jag sorterat om dem visas 1,10,11 och fram till 19 rätt. Sen kommer 2 mellan 19 och 20, från 20-29 rätt och sedan nr 3. Rätt fram till 30, sedan 1-8. Jag har testat flera gånger att få ordning men misslyckats. Förut fixade jag det nästan klart med den första varianten..
/Lotta (MAC osx+Safari)
Mina bilder när jag sorterat om dem visas 1,10,11 och fram till 19 rätt. Sen kommer 2 mellan 19 och 20, från 20-29 rätt och sedan nr 3. Rätt fram till 30, sedan 1-8. Jag har testat flera gånger att få ordning men misslyckats. Förut fixade jag det nästan klart med den första varianten..
/Lotta (MAC osx+Safari)
Kolla instruktionen överst. Skall förtydliga den.
Eftersom man här kan blanda tal och text måste man köra nollutfyllnad, då de sorteras som text.
Du kan köra 00010, A-0010, B-0010 osv dvs lite mer frihet att gruppera. Tänkte att det kan bli lite väl svårt med bara löpnummer om man har en herrans massa bilder?
Eftersom man här kan blanda tal och text måste man köra nollutfyllnad, då de sorteras som text.
Du kan köra 00010, A-0010, B-0010 osv dvs lite mer frihet att gruppera. Tänkte att det kan bli lite väl svårt med bara löpnummer om man har en herrans massa bilder?
adrianulander
Aktiv medlem
Skitbra, Christer! Du är en klippa! =)
En liten länk till den där sidan från "Dina album" (http://www.fotosidan.se/member/portfolio/index.htm) vore klockrent!
Mvh. Adrian