ANNONS
Annons

Min nya fotosida.

Produkter
(logga in för att koppla)

andreas-fridh

Ny medlem
Hej.
Jag är ny här på forumet men har läst trådarna under en tid och vill tacka för ett trevligt forum.

Nu till saken.
Jag har gjort en egen hemsida där jag ska publicera bilder jag tagit. Så jag skulle gärna vilja att ni tittade in på min digitala ateljé och gav mig lite kommentarer angående både sidan och bilderna.

www.fridh-photo.com

Hoppas jag postat den här tråden i rätt avdelning.

MVH// Andreas Fridh

Hemsidor är ju svåra att bedömma men uppenbara fel som stavfel (igentligen är ett ord som ännu inte har någon betydelse, men är oerhört likt det svenska order Egentligen... .-) ) samt ändra felaktigheter som att när man går in på gästboken så säger rubriken uppe i huvudet "projekt" borde ju enkelt kunna åtgärdas

Andreas, du har en bit kvar. Bilderna har jag inget omdöme om, men webbsidorna är inget vidare. Det är fullt av syftningsfel, stavfel, layoutfel (Mozilla Firefox visar inte ens hela texten på framsidan), etc.

Jag föreslår att du visar sidan för någon med webbvana, och fixar det värsta inna du kommer tillbaka hit. Använd inte din egen dator för detta, utan se till att använda någon annas, gärna med en annan webbläsare än du använder.

Det var speciellt en sak som förundrade mig: du utgår ifrån att alla tittar på din webb i en speciell ordning. Det kan du inte, folk klickar ofta i en helt annan ordning än du själv!

På den igen, och lycka till!

Per.

Bedömma?

Stoffe69 skrev:
Hemsidor är ju svåra att bedömma men uppenbara fel som stavfel (igentligen är ett ord som ännu inte har någon betydelse, men är oerhört likt det svenska order Egentligen... .-) ) samt ändra felaktigheter som att när man går in på gästboken så säger rubriken uppe i huvudet "projekt" borde ju enkelt kunna åtgärdas

Bedömma är oerhört likt det svenska ordet "bedöma"

Sorry. Jag kunde liksom inte hålla mig.

mvh
Pa

Edit
Det heter väl "ejängklien" nu för tiden :)

perstromgren skrev:
Det var speciellt en sak som förundrade mig: du utgår ifrån att alla tittar på din webb i en speciell ordning. Det kan du inte, folk klickar ofta i en helt annan ordning än du själv!

På den igen, och lycka till!

Per.

Har du himmla rätt i:) Den delen va nästan pinsam,
Men angående dom att testa i olika webbläsare på olika datorer är gjort men jag hittar inga fel så långt. Och jag vore tacksam om någon kunde citera några skrivfel.
Tack för att du svarat i min tråd.

MVH//Andreas Fridh

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar