Mesch
Aktiv medlem
det blir nog bra.......
Förmodligen.
Folk i allmänhet kommer att ha fel på "datan" för att "teknologin" är felaktig i deras "formula"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det blir nog bra.......
Jag körde med 25 Gb och det räcker fint.. 25 kanske är lite tight men jag sparar mina VS projekt kontinuerligt på extern disk när jag jobbar med dem och när jag stänger ner projekten så säkerhetskopierar jag dem till mitt NAS. Sparar generellt sett aldrig VS projekt, bilder m.m direkt på datorn utan jag har allt sådant på nätverksdiskarna. Kör med 25 så får jag se hur långt det håller.. vet av erfarenhet att Windows installationen alltid brukar växa lite med tiden (microsoft uppdaterar ju alla säkerhetshål stup i kvarten, några Mb hit och dit.. många bäckar små...).
Men fortfarande tänker folk att NAS är en PRODUKT.
Hur mycket du än har rätt så används NAS som en produktkategori idag fast det är ett kopplingssätt
Inget du eller jag kan göra något åt!!
Se dig omkring!
....
Tjenare
Jag körde också med bootcamp förr men har nu gått över till virtualbox (http://www.virtualbox.org/) istället. Då kan du skapa ett diskutrymme med dynamisk storlek vilket är jäkligt skönt. Dessutom är det galet smidigt att ta backup på hela rasket eller flytta hela installationen till en annan dator. Rekommenderas varmt.