Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

manuell Pentax-k tele minst 400mm

Produkter
(logga in för att koppla)

Orioles678

Medlem
Jag har en Pentax K200D och letar efter ett äldre manuellt teleobjektiv med Pentax-K bajonett. Fast eller zoom vilket som, men minst 400mm. Jaq vill inte betala mer än 1500 kr.

Jag har en Pentax K200D och letar efter ett äldre manuellt teleobjektiv med Pentax-K bajonett. Fast eller zoom vilket som, men minst 400mm. Jaq vill inte betala mer än 1500 kr.

Kan du ordna ett Sigma 400/5,6 APO macro åt mig, så kan du få köpa mitt Soligor 400/5,6 för en billig penning.

Micke.

Pentax 400mm-objektiv ( K-bajonett)

Kanske har du redan funnit ditt Pentax 400 mm k-bajonettobjektiv. Annars har jag ett sådant till salu.
MVH Hans J

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto