Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Manipulerade bilder i sportfoto poolen

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lustigt att du visar upp ett "sant" ansikte efter att ha varit inne en liten stund, betett dig som en 12 åring o åkt ut? Säger i min värld mer om dig än om chatten. Tycker mer det låter som en missanpassad snorunge i sandlådan som försökt sno en leksaksbil och blivit förpassad någon annan stans. Snälla, sköt ditt o låt folk med andra uppfattningar än dig sköta sitt. Tycker detta missnöjje o oförmåga att diskutera åsikt med andra fått lagom fritt utrymme i denna tråden redan, låt chatten stanna utanför.

BAW

PerFogelberg skrev:
Jag behöver inte läsa loggen eftersom jag var där själv och såg hur du agerade. I mina ögon gjorde du bort dig ordentligt.

Det var inte X som bannlyste dig utan en annan OP eftersom de andra mötesdeltagarna påkallade operatörens agerande. Det var en gemensam åsikt att du skulle ut och någon var tvungen att verkställa det.

Det är möjligt att det är en klubb för inbördes beundran. Människorna på chatten känner varandra väl. Det är som i vilket sällskap som helst att man inte bara kan ramla in och leva runt.

Okey förlåt mitt misstag det var tydligen en annan OP

//Peter Olsson

Bengus skrev:
Lustigt att du visar upp ett "sant" ansikte efter att ha varit inne en liten stund, betett dig som en 12 åring o åkt ut? Säger i min värld mer om dig än om chatten. Tycker mer det låter som en missanpassad snorunge i sandlådan som försökt sno en leksaksbil och blivit förpassad någon annan stans. Snälla, sköt ditt o låt folk med andra uppfattningar än dig sköta sitt. Tycker detta missnöjje o oförmåga att diskutera åsikt med andra fått lagom fritt utrymme i denna tråden redan, låt chatten stanna utanför.

BAW

Bengus snacka om att bete sig som en 12 åring hehe men men det lär ju alla nyfikna se när dom gör ett studiebesök i er chatt.

Den första att bevittna det var ju Anders i ett tidigare inlägg.

Och varför anser du dig ha rätten att säga att jag har en oförmåga att diskutera ??? har jag inte rätten att diskutera min åsikt utan att du talar om när jag skall sluta ?

Lite känsligt detta med eran lilla chatt verkar det som och inte undra på det ;-)

OK. Här var det pajkastning och dagisnivå, och sånt är inte ok på fotosidan. Jag tror att det är dags att vi stänger denna tråden.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar