Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Manfrotto bilfönsterfäste
- Trådstartare da vinci
- Start datum
skogsbaronen
Aktiv medlem
2kg anger hur mycket man kan belasta den utan att den blir ostadig. En lite klen kula är inte lika stadig som en stor en.
Du kan köra mer, men det blir inte lika stadigt.
Ett bilfönster är ju inte helt stabilt hur som helst =)
Du kan köra mer, men det blir inte lika stadigt.
Ett bilfönster är ju inte helt stabilt hur som helst =)
rastapopolus
Medlem
Jag tycker den går hyfsat att använda, förutsatt att man är ensam i bilen och inte använder så stora objektiv. Det blir väldigt vibrationskänsligt och det räcker egentligen med att det blåser ordentligt för att den ska vara svår att använda.
Det beror ju lite på vad du tänkt fotografera också. Jag fotar mycket djur och föredrar därför beanbag istället. Den är betydligt enklare/snabbare att flytta på ifall man behöver byta från en sida till den andra, eller lägga upp på bakspegeln om motivet befinner sig framför bilen. Dessutom absorberar den vibrationer bättre.
Står däremot motivet stilla och du har vädrets makter på din sida är fönsterfästet riktigt bra.
Det beror ju lite på vad du tänkt fotografera också. Jag fotar mycket djur och föredrar därför beanbag istället. Den är betydligt enklare/snabbare att flytta på ifall man behöver byta från en sida till den andra, eller lägga upp på bakspegeln om motivet befinner sig framför bilen. Dessutom absorberar den vibrationer bättre.
Står däremot motivet stilla och du har vädrets makter på din sida är fönsterfästet riktigt bra.