Annons

Malmö: Fotokompis i Malmö-området sökes

Produkter
(logga in för att koppla)
Speedway 29/7

Den 29/7 är det dags för mer speedway, då ska Gnistorna vinna över Hultsferds Gymnasium. Och det måste vi ju föreviga. Någon som är intresserad att hänga på?

//Fredrik - www.fpersson.se
 
Den 29/7 är det dags för mer speedway, då ska Gnistorna vinna över Hultsferds Gymnasium. Och det måste vi ju föreviga. Någon som är intresserad att hänga på?

//Fredrik - www.fpersson.se

Är redan noterat! :)

Mer speedway


Ungdomarna kör i morgon (18/7) klockan 12.00. Då möts Gnistorna, Elit Vetlanda och Örnarna
Jag kommer att vara på plats. Tyvärr kan jag inte köra någon annan dit på grund av att jag arbetar på förmiddagen och kör dirket dit efter arbetes slut.

Mvh
Mats
 
Gatufoto 1 augusti

Jag tänkte lulla omkring i centrala Malmö och plåta gatufoto. Tänker på främst gågatan. Men är annars öppen för förslag.

Någon som vill hänga med? Hör av dig! :)

0704-711122
Rei
 
Är det tänkt att det enbart ska vara teori på den tilltänkta fikaträffen? Eller ska det även plåtas? T ex plåta först, fika och ha utbyte avslutningsvis?
 
Jag föreslår att vi ses på stortorget den 13/9 kl. 11.00 Vi börjar med att gå en runda för lite plåtning, När vi känner för de lr blir hungriga så går vi till ett fik o tar den teoretiska delen.
 
Jag kan inte understryka nog, hur trist och nonchalant det är mot "arrangören" när man inte avbokar sig från fototräffar. Eller åtminstone ber om ursäkt i efter hand.

Tycker Rei...
 
Jag kan inte understryka nog, hur trist och nonchalant det är mot "arrangören" när man inte avbokar sig från fototräffar. Eller åtminstone ber om ursäkt i efter hand.

Tycker Rei...

Håller med dig, fast det var inte många som sa rent ut att de planerade att komma. Har man anmält sig bara för att man säger "kul idé"?

De som vill plåga sig själv med lite bilder på den fördömda torson kan kolla mina torsobilder som nu har kommit upp på http://wp.me/p1Ziq-pg

(Om någon undrar vad det är för kryptisk länk, så är det wordpress short link.)

//Fredrik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.