Rei Trulsson
Aktiv medlem
jag följer gärna med och fotograferar nästa gång
Du är välkommen att delta nästa gång. Bevaka tråden så ser du nästa tillfälle. Skoj!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan!
Tänkte slänga upp en tråd, men såg att ni redan lagt upp en. Jag har varit jätte sugen på att följa med er ut. Men dock så är jag kanske inte lika duktig som er, men övning ger färdighet.
Jag tänkte se om de finns något intresse för att dra ut en runda på söndag 12/4. Det är ju efter påsk, så alla (dom flesta) är ju lediga på måndagen därefter.
Jag har läst för en tid sedan om ett vattenfall ner mot österlen som jag är väldigt intresserad av att besöka. Tänkte höra om någon är sugen på en utflykt dit med lite fika och fotoäventyr. Jag har plats för 4 pers i min bil ifall någon är sugen på att hänga på.
*ps* en kanon tråd för oss skåningar *ds*
// bamZe
Hänger gärna på på söndag. Det måste vara Forsakar som ligger vid Degeberga ni menar med vattenfall?
Tänkte på det att det är ju Påsk och därmed konstrunda så österlen är kanske inte det klokaste valet - milslånga bilköer.
Hejsan!
Tänkte slänga upp en tråd, men såg att ni redan lagt upp en. Jag har varit jätte sugen på att följa med er ut. Men dock så är jag kanske inte lika duktig som er, men övning ger färdighet.
Jag tänkte se om de finns något intresse för att dra ut en runda på söndag 12/4. Det är ju efter påsk, så alla (dom flesta) är ju lediga på måndagen därefter.
Jag har läst för en tid sedan om ett vattenfall ner mot österlen som jag är väldigt intresserad av att besöka. Tänkte höra om någon är sugen på en utflykt dit med lite fika och fotoäventyr. Jag har plats för 4 pers i min bil ifall någon är sugen på att hänga på.
*ps* en kanon tråd för oss skåningar *ds*
// bamZe
Något förslag på ställe istället för Österlen?
Skanör/falsterbo? Är kusten något intressant? Skog? Stan?
Jag är öppen för förslag. Jag fotar vad som helst. Haha.
Jag skall till Koggmuseet i Malmö på måndag då de har påsktemadag (http://www.koggmuseet.se/aktuellt). Jag kommer att vara där när de öppnar kl. 11.00.
Mvh
Mats
Japp! Alla är välkomna.
Då ses i alla fall vi Rei.
Mvh
Mats
Trevligt!