Annons

MacBook iSight

Produkter
(logga in för att koppla)

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Hej !

Jag undrar..

Det gäller "iSight"-kameran som finns på denna datamaskin. Fungerar den tillsammans med tex MSNkommunikation och PC ?

MVH Niclas,

Har ingen macbook.. kanske skall köpa en macbook och vill veta Om det fungerar eller inte. Jag vet inte ens vad aMSN är... :)

Ngn som vet ngt ? Är ju många som sitter med macbook där ute..

MVH Niclas,

Jag får det inte att funka ihop iaf. Hittar inte många vettiga inställningar i MSN alls fö. Kanske beror på att jag gett upp för tidigt bara..

Också nyfiken på aMSN. Är det nåt bra?

Det är alltså bara en MSN som är "mer kompatibel" med mac än vanliga MSN ? Antar det..

Hade varit intressant att veta om denna aMSN fungerade med iSightkameran i macbooks maskiner..

Inte förusätt att jag vet ngt om detta.. jag Är noll på data.

Ställ din fråga åt MacIntosh användare eller 99.se.

Jag själv är en mac användare och förstår inte detta med MSN. Det måste vara något som Windows användare gillar. Jag själv använder Skype, men också Adium som kopplas till många olika chat program. Mac har ju ett eget iChat som också använder isight. Men som sagt ovan ställ frågan på mac siterna och de ger direkt rätta svar.

Du kan använda aMSN med inbyggda isighten, men aMsn faller i alla fall inte mig i smaken, lite osmidigt å sådär, annars funkar ju som sagt Skype fin fint, Vanliga MSN fungerar inte Adium funkar inte heller vilket är mycket tråkigt då detta förmodligen är den bästa multiplattforms applikationen som finns till OS X

Tack för svar !
Nu är det ju inte så att jag köper en macbook pga iSighten men visst är det ett pluss om den fungerar mot andra maskiner och vanliga "msn/amsn"..

MVH Niclas,

Ja, nu har jag en macbook här och visst fungerar kameran (iSight..) på aMSN.

Vanliga MSN försökte jag lasta ned men lyckades inte av ngn anledning, så jag har inte testat där. Men aMSN fungerar toppen. Lite ovant jämfört med msn men ändå rättså likt.. En vanlig MSN med macstuk,, helt otroligt mycket roligare att se på :)

Vad gäller bildkvaliteten så slår den alla webbcams jag sett och avänt !

MVH Niclas,

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto