Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Måste man skämmas för sin kamera?
- Trådstartare strixnebulosa
- Start datum
Graal
Avslutat medlemskap
Får väl också bidra med en plastic fantastic Isoly-bild, fotad på World Toy-Camera Day 21 okt 2006 med ovanstående kamera och kopierad på Forte Polywarmtone RC i stl 37x37cm. Här digitaliserad med en kompaktkamera. Bilden ska hänga på en utställning senare i vinter.
Bilagor
Patrik Palombo
Aktiv medlem
Makten skrev:
...Jag har själv funderat över om det alls är lönt att skriva ut vilken utrustning man har. Det är ju helt ointressant för bilden som sådan
Jag undrar om det alltid är så vettigt. Det absoluta värdet av bilden påverkas väl inte av vad fotografen tagit för andra bilder?
Det där tycker jag är en dålig idé så fort man fotar med ovanlig utrustning. Visst fotar man bara med en vanlig DSLR som minst 500 andra här på FS fotar med så kan man ju skippa det men jag surar lite när folk lägger upp bilder tagna med äldre eller andra kameror eftersom jag ofta letar äldre kameror och vill se hur bilder tagna med en viss kamera blir. Men visst, har man en 1D eller 5D eller liknande blir det mera "Skryt" även om dom inte skriver vad dom använt för utrustning bara för den saken.
Ps. kultkameror är ju mer stil än något att skämmas för så det kan ju inte räknas?
Senast ändrad:
Patrik Palombo
Aktiv medlem
Visst blir man lite besviken på sig själv när man vet att ens svaghet inte är kameran. Men det är ju därför man måste fortsätta vara en glad fotograf för att lära sig och bli bättre..