Nekomy
Avslutat medlemskap
Starta din grå massa gammla gubbe. Vad är det jag skall dra mig ur eller ångra, Jag tycker det finns dåliga fotografer och att tidningar väljer allt för dåliga bilder ibland?BenHur skrev:
Lille vän...
Ska du inte ta å ge dig nu medans du ännu kan backa med nåt slags heder i behåll?
Du började en fullkomligt idiotisk liten tråd som flög rakt tillbaks i ansiktet på dig.
Svälj å gå vidare!!!
Skall jag ångra att jag inte skryter eller att jag kallar mig för amatörfotograf och tycker att jag inte tar bra bilder men ändå vågar säga att jag gör bättre bilder än många andra?
Vad är det som har flygit tillbaka mot mig? Skulle jag kunna förlora någon slags prestige bara för att jag anser att det finns dåliga fotografer.
Vad är det som gör att du tycker denna tråd är idiotisk och vad var det i huvudinlägget som du ansåg var idiotiskt? Vräk inte bara ur dig massor mad saker utan att förklara dig.
Jag är inte ute efter att få in mina bilder i tidningen. Jag tar inte den typen av bilder och jag har inget intresse av att skaffa en polisradio och flänga omkring efter polisen. Jag har även passerat flera olyckor utan att fotografera, för det intreserar mig inte och jag stannar äns inte för att titta. Jag går mest i naturen och där händer det så sällan att polisen brottar ner skurkar. Men jag har en bild på en ekorre som snor ett ägg. Men jag tror Aftonbladet inte är intreserade av den bilden."Skåningen" skrev:
Många dåliga fotografer
Hur många bilder har du fått publicerade i (nyhets) media Jim ? Jag frågar då det verkar som om du verkar vara rustad med stor erfarenhet i dina uttalanden.
/ Niklas
23 bilder
Senast ändrad: