Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Lugn i stormen
- Trådstartare Punkk
- Start datum
Makten
Aktiv medlem
Är det inte bättre att du lägger dig i diskussionerna om detta istället för att skriva en ny tråd om det som ändå inte pekar ut någon särskild person eller diskussion?Punkk skrev:
Jag tycker upprördheten över andras åsikter är rätt stor här på forumet idag.
Vem vet mest om kommande FW-upgrades, vem vet mest om färgtemperaturer o.s.v.
Bofoto2
Aktiv medlem
Bla bla
Diskutionslystnad är en vanlig åkomma, men ska jag jämföra diskutionerna här och bland bekanta så tycker jag att bekanta och grannar é värst. En del människor lyssnar inte på det man säger utan väntar bara på att den som pratar ska ta ett andetag så att denne kan börja prata, och det dom säger då är oftast innhållslöst eller en upprepning på vad denne sa sist/brukar säga.
I forumen här så är kanske 50-80% av det som skrivs onödigt att läsa, det tillför ingenting och sen finns det viktigpettrar och översittare oxå.
Alfahanne syndrom finns överallt i samhället.
Några gånger har jag skrivit och länkat till bilder här på Pentaxfoumet, kanske för att jag har tyckt att det varit mycket teknik och bla bla, men det har inte varit så många inlägg i dom trådarna.
Diskutionslystnad är en vanlig åkomma, men ska jag jämföra diskutionerna här och bland bekanta så tycker jag att bekanta och grannar é värst. En del människor lyssnar inte på det man säger utan väntar bara på att den som pratar ska ta ett andetag så att denne kan börja prata, och det dom säger då är oftast innhållslöst eller en upprepning på vad denne sa sist/brukar säga.
I forumen här så är kanske 50-80% av det som skrivs onödigt att läsa, det tillför ingenting och sen finns det viktigpettrar och översittare oxå.
Alfahanne syndrom finns överallt i samhället.
Några gånger har jag skrivit och länkat till bilder här på Pentaxfoumet, kanske för att jag har tyckt att det varit mycket teknik och bla bla, men det har inte varit så många inlägg i dom trådarna.