** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Lowepro Fastpack

Produkter
(logga in för att koppla)

erisko

Aktiv medlem
Hej!

Jag har tänkt köpa en ny ryggsäck eftersom min nuvarande börjar bli för liten.
Står och tvekar mellan Fastpack 200 och Fastpack 250. Är det något förutom datorfacket som skiljer dom åt? Är de samma till storlek och utformnig annars?

Senast ändrad:
Hejsan
kamerafacket i sig är lika stort på bägge, 250 väskan är någon cm längre och bredare men de va knappt märkbart när jag prövade dom båda..

Okej.
Läste någonstans att 250 har midjerem och bröstrem. Är dessa bra och är de skäl till att köpa 250 istället för 200?

Jag har fastback 250 och jag har ingen bröstrem de sitter bara en midjerem på den och den gör sitt jobb på ett bekvämt sätt.En nackdel med att ha facket på sidan är när jag har mitt 50mm obj på kameran de är lätt hänt att den trilla ur om man inte öppnar lite försiktigt.

Ok.
Men sitter väskan "fast" bra på ryggen utan midjeremmen?
Det är för den jag är intresserad av 250, men ifall det funkar utan blir det nog en 200 istället.

Har en 200´a.

Köpte den inför en utlandssemester. O kan säga den var välpackad under resan.

Knatade runt hela dagarna med den på ryggen. Tungt lastad med kameragrejer. Aldrig ngt problem öht. Helt klart den skönaste väskan jag använt, i alla kategorier. Så midjeremmen är inget jag saknar iaf. Den sitter som berget på ryggen.

/Tobbe

Christian:

På ena sidan har du ett nätfack för vattenflaska. Stoppa ner stativet där. Sen kanske sy fast ngt spännband längre upp?

/Tobbe

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar