Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
lokal att hyra for utstallning i Goteborg?
- Trådstartare akselsu
- Start datum
lottawe
Aktiv medlem
Re: galleri
Också intresserad så jag undrar om du har en ev. webbadress eller kontaktuppgift. Hittade bara ett galleri i Umeå med det namnet via en snabbgoogling.parvasen skrev:
galleri verkligheten på övre husargatan tar betalt per vecka.. 2000 tror jag...
/Pontus
Millacamilla
Aktiv medlem
KVICK
Aktiv medlem
Hej Aksel!
Ett förslag är Frölunda Kulturhus. Jag har precis varit med och arrangerat fotoutställningen "AVTRYCK". Vilken är en samlingsutställning arrangerad av VSF (Västra Sveriges Fotoklubbar) Vernissagen var förra helgen. Mycket bra lokal med lösa väggar så att man kan bygga egna lösningar.
Frölunda Kulturhus
/Göran
Bild från vernissagen.
Ett förslag är Frölunda Kulturhus. Jag har precis varit med och arrangerat fotoutställningen "AVTRYCK". Vilken är en samlingsutställning arrangerad av VSF (Västra Sveriges Fotoklubbar) Vernissagen var förra helgen. Mycket bra lokal med lösa väggar så att man kan bygga egna lösningar.
Frölunda Kulturhus
/Göran
Bild från vernissagen.
Bilagor
Enfotograf
Aktiv medlem
Det finns både ett café och fotoaffär på Kungsgatan i Göteborg som upplåter plats till utställningar.
Affären heter Fotokompaniet och vad cafét heter minns jag inte men det ligger nästan vägg i vägg.
Håkan
Affären heter Fotokompaniet och vad cafét heter minns jag inte men det ligger nästan vägg i vägg.
Håkan