Tjofs
Aktiv medlem
Jag är nyfiken på att få veta vad ni anser om att sätta en logga på bilder, oavsett om det är bilder man fått betalt för att ta eller ej. Många sätter ju en logga i ena hörnet på bilden för att det ska synas vem som tagit den + att samtidigt få göra lite reklam för sig. Men en del har jag hört anser att det bara stör.
Och om man ska sätta en logga på en bild, vad anser ni om en logga satt på bild som sedan framkallas?
Givetvis är det ju snyggast anser jag själv om loggan kan tillkomma manuellt isf efter framkallning men om man har en färdig logga i form av en bild så måste man ju placera den digitalt
Man vill ju oftast att det syns vem som tagit bilden, men ska man ha logga eller ej?
Tar tacksamt emot åsikter
Och om man ska sätta en logga på en bild, vad anser ni om en logga satt på bild som sedan framkallas?
Givetvis är det ju snyggast anser jag själv om loggan kan tillkomma manuellt isf efter framkallning men om man har en färdig logga i form av en bild så måste man ju placera den digitalt
Man vill ju oftast att det syns vem som tagit bilden, men ska man ha logga eller ej?
Tar tacksamt emot åsikter