ANNONS
Annons

Lofoten folkhögskola - naturfoto

Produkter
(logga in för att koppla)

Juliabrodin

Ny medlem
Jag fick svar här om dagen att jag kommit in på Lofoten folkhögskola för att studera naturfoto från augusti till maj. Tackade ja till platsen och är väldigt exalterad över vad som komma skall! Har däremot ett gäng frågor om allt möjligt kring detta och skulle vara kul att höra av någon som gått på skolan och läst den linjen och vänder mig därför hit i hoppet om att det finns någon som gjort det eller ifall nån här vet någon! :)
 
Jag fick svar här om dagen att jag kommit in på Lofoten folkhögskola för att studera naturfoto från augusti till maj. Tackade ja till platsen och är väldigt exalterad över vad som komma skall! Har däremot ett gäng frågor om allt möjligt kring detta och skulle vara kul att höra av någon som gått på skolan och läst den linjen och vänder mig därför hit i hoppet om att det finns någon som gjort det eller ifall nån här vet någon! :)

Ingen erfarenhet av fotoskola, men stort grattis!

Lofoten har jag dock varit i några gånger - fantastiskt vacker ställe (skulle nog säga att det är vackrast i norra Europa).

Lycka till!
 
Jag fick svar här om dagen att jag kommit in på Lofoten folkhögskola för att studera naturfoto från augusti till maj. Tackade ja till platsen och är väldigt exalterad över vad som komma skall! Har däremot ett gäng frågor om allt möjligt kring detta och skulle vara kul att höra av någon som gått på skolan och läst den linjen och vänder mig därför hit i hoppet om att det finns någon som gjort det eller ifall nån här vet någon! :)

Lofoten er topp, og det er norske folkehøgskoler også. Tips: Forsøk forumet på norske www.foto.no og sjansen for "treffe" tidligere Lofoten-elever er større. Lykke til!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.