Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ljuskurs.
- Trådstartare Janne H
- Start datum
AndersLindewall
Aktiv medlem
Snyggt! Ska hänga på vid tillfälle och lära mig ... det är nog bättre än kvastskaft och lampskärmar...
Janne H
Aktiv medlem
AndersLindewall skrev:
Snyggt! Ska hänga på vid tillfälle och lära mig ... det är nog bättre än kvastskaft och lampskärmar...
Tack Anders, vi försöker ta all kritik som konstruktiv sådan
mvh.
/Janne
ifix
Medlem
En till bild, som jag själv blev väldigt nöjd med. Bra viftat av vindassistenten
Jag har lagt upp resten på Flickr, ett litet urval av de bilder jag tyckte blev bra:
Givande ljuskurs på Flickr
Jag har lagt upp resten på Flickr, ett litet urval av de bilder jag tyckte blev bra:
Bilagor
Lassesfotodesign
Ny medlem
Tack för en kanonkurs!
Hej Alla!
Skickar med en bild från en riktigt bra kurs.
Snabba byten mellan ljussättningarna och många kanoncoola bilder i min kamera.
Hoppas jag får tillfälle att träffa er alla som var med igen, och naturligtvis kommer jag på fler kurser som Janne håller- jag lovar!
Lasse
Hej Alla!
Skickar med en bild från en riktigt bra kurs.
Snabba byten mellan ljussättningarna och många kanoncoola bilder i min kamera.
Hoppas jag får tillfälle att träffa er alla som var med igen, och naturligtvis kommer jag på fler kurser som Janne håller- jag lovar!
Lasse
Bilagor
Lassesfotodesign
Ny medlem
Janne H
Aktiv medlem
mabuse skrev:
En till bild, som jag själv blev väldigt nöjd med. Bra viftat av vindassistenten
Mycket snyggt!
Närbilden på munnen gillade jag )
/Janne
Grandin
Aktiv medlem
Tack för en trevlig och lärorik kurs.
Jag lade precis upp ett litet album tillägnat denna kurs, stötte just på 5 bild/dag gränsen. Lägger upp ytterligare 1 bild imorgon, sedan får det räcka.
Titta gärna in, albumet nås här: http://www.fotosidan.se/member/portfolio/view.htm?ID=111141
Jag lade precis upp ett litet album tillägnat denna kurs, stötte just på 5 bild/dag gränsen. Lägger upp ytterligare 1 bild imorgon, sedan får det räcka.
Titta gärna in, albumet nås här: http://www.fotosidan.se/member/portfolio/view.htm?ID=111141
Senast ändrad:
Grandin
Aktiv medlem
mabuse skrev:
Många bra bilder, jag fastnade för denna: http://www.flickr.com/photos/mrmio/97114941/in/set-72057594061186118/
motionsync
Aktiv medlem
Hoppas bara att man kan gå snabbt genom normala blixter som SB800
Oftas man är ute eller i studio %& kan avända 2 SB800 till exempel.. det skulle vara bra att se skilnad med pro blitz systemer & se hur det kan bli om man har ingen profsutrusting..
Lambis
Oftas man är ute eller i studio %& kan avända 2 SB800 till exempel.. det skulle vara bra att se skilnad med pro blitz systemer & se hur det kan bli om man har ingen profsutrusting..
Lambis
Janne H
Aktiv medlem
Studioljus.
Hej Lambis.
Kursen handlar om modell/porträttfoto med studioljus, så dessvärre finns inte tid för att gå igenom ¨påkamerablixtar¨.
En fördel med studioblixtar är ju att de har ett kontinuerligt lysande inställningsljus som visar hur blixtljuset faller.
Att jobba kreativt utan inställningsljus känns inte bra...
mvh.
/janne
Hej Lambis.
Kursen handlar om modell/porträttfoto med studioljus, så dessvärre finns inte tid för att gå igenom ¨påkamerablixtar¨.
En fördel med studioblixtar är ju att de har ett kontinuerligt lysande inställningsljus som visar hur blixtljuset faller.
Att jobba kreativt utan inställningsljus känns inte bra...
mvh.
/janne
motionsync
Aktiv medlem
Tack Janne..
för mej är modell/porträttfoto med studioljus också priotität.
Ljusätning är i aalla fall vad jag vill lära mej & hur kontrolera man ljuset..
senare kan jag leka med sb800 ensam..
det bli bara bra!!
Lambis
för mej är modell/porträttfoto med studioljus också priotität.
Ljusätning är i aalla fall vad jag vill lära mej & hur kontrolera man ljuset..
senare kan jag leka med sb800 ensam..
det bli bara bra!!
Lambis