Annons

Lite väl billig annons -eller?

Produkter
(logga in för att koppla)

Dadigan

Avslutat medlemskap
Tjena!
Jag surfade lite på blocket och hittade den här annonsen - http://www.blocket.se/vi/9816444.htm?ca=11_s -är inte det här lite väl billigt? Jag har visserligen blivit förvånad över vad folk tror att deras grejer är värda men då har det ju rört sig om oerhörda överpriser, det här verkar ju så lågt att det nästan är skumt...

Vad tror Ni?

Har sett flera annonser kring den prisklassen.
D2X´en känns iofs riktigt billig, men D2H finns
flera till salu under det priset.

jo, D2h:n verkar snarast ha en rimlig prislapp men en nästan oanvänd D2x verkar lite för billig...eller har jag blivit för misstänksam i och med alla historier om bluffannonser?

Jag tycker spontant att det luktar skumt. Säger inte att det måste vara det, men vem säljer två sådana kameror till dom priserna utan att berätta varför och var dom säljs?
Men om man ringer och kollar om man kan få dom överlämnade i hand mot kontanter och om dom har något kvitto så lär det väl visa sig ;-)

pareli skrev:
Jag kan upplysa om att det inte är något lurendrejeri. Säljaren är seriös. Det är jag... :-]

Finns det någon anledning till att sätta in en annons under pseudonym?

Personligen blir jag direkt misstänksam mot en sådan här annons då det varken finns ett namn eller verifierbart telefonnummer.

// Maxe

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar