Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Linjebrus.
- Trådstartare MichaelAlster
- Start datum
MichaelAlster
Aktiv medlem
det sista ja tänker skriva på denna tråd nu, börjar bli tjatigt : )
Dessa "band" är synliga på högre iso 800-1600 oavsätt slutartid och inställningar, oftast när det är slätare yta... rätt självklart att det är lättare att se det då.
just ja, bilden ja postade tidigare var helt oredigerad, höjde inte kontrast eller nått.
Dessa "band" är synliga på högre iso 800-1600 oavsätt slutartid och inställningar, oftast när det är slätare yta... rätt självklart att det är lättare att se det då.
just ja, bilden ja postade tidigare var helt oredigerad, höjde inte kontrast eller nått.
MichaelAlster
Aktiv medlem
Har fått tillbaka min kamera, tog en månad, fast det kändes som två-tre.
Det var inget fel verkar det som eftersom det stod inget om det, skulle vart bra om det stod något om detta.
Det enda de hade gjort var en genomgång av kameran och sedan reparerat blixtelektroniken vilket överaskade mig eftersom det inte var något fel med den.
Aja jag är glad att ha min kamera tillbaka.
Det var inget fel verkar det som eftersom det stod inget om det, skulle vart bra om det stod något om detta.
Det enda de hade gjort var en genomgång av kameran och sedan reparerat blixtelektroniken vilket överaskade mig eftersom det inte var något fel med den.
Aja jag är glad att ha min kamera tillbaka.