Annons

Lexar Compact Flash...

Produkter
(logga in för att koppla)

Nebol

Medlem
Tänkte bara dela med mig av en positiv erfarenhet =)

Jag beställde ett "LEXAR COMPACT FLASH 40X 512MB PRO" Från Dustin för ett par dagar sedan, 1550kr exkl. moms. Tänkt att användas i min beställda Canon 10D.

Fick det idag, och döm om min förvåning när Lexar skickar med både en USB/CompactFlash-läsare samt att de har lagt in ImgageRescue-programvara för både PC och MAC på CF-kortet.

Det tackar man för! Hur ofta händer det att man blir positivt överaskad i dagens internethandel?!?!

Glad Midsommar!

/Tobias - Som brukar bli glad när företag lägger godis med beställda varor ;)

Dustin är det bästa IT-företaget som etablerat sig i Sverige.. Själv handlar jag alltid där, de är kanske dyra ibland men det brukar löna sig i längden - precis som du har upptäckt.. =)

Jag kan bara hålla med! Dustin är oslagbara när det gäller leveranser.

När jag ringde och beställde en skrivare för ett tag sedan frågade jag om det var 100% säkert att jag skulle få leveransen nästa dag. -Nej det kan jag inte lova sa säljaren, risken är att du får den redan idag!

Mycket riktigt. Efter några timmar kom skrivaren!

Jag blev också positivt överraskad när jag köpte mitt 512MB 24X Lexarkort och hittade både kortläsare och programvara i förpackningen. (Detta beror väl iofs mer på Lexar än på Dustin men ändå.) Konstigt att dom inte nämner detta i produktbeskrivningen.

Antagligen har Dustin ingen aning om att Lexar är så frikostiga...

En CF-kortläsare kostar ju iaf runt 300kr för de billigaste.

Låter väldigt trevligt, ska beställa ett Lexar 512mb kort från Dustin snart. Har iofs en kortläsare sen förut som jag använder mitt 64mb 4x kort i, är det nån skillnad på läsarna tro?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar