Annons

Leverens 30D?

Produkter
(logga in för att koppla)
Själv beställde jag från Scandinavian Photo den 29:e mars och fick kameran med 17-85 objektiv och batterigrepp i måndags (3/4). Tycker synd om alla er som fortfarande sitter o väntar på kameran trots att ni beställt det långt innan jag gjorde det. ;-)

Kan f.ö. säga att jag stortrivs med kameran, har länge varit väldigt anti-digital men det är jag knappast nu längre.

/Robert S
 
Jag har kollat på Canon Center i Blge nu och de skulle få hem 30D på tisdag så om de stämmer så köper jag av dem.
Vad tror ni man får för en 300D + kitobjektiv + batterigrepp om man säljer de? Skulle få ca 4700:- för de hos expert om jag bytte in det mot en 30D.
 
Jag kolla precis på zebramedia, de var schysst pris. Har du erfarenhet av att beställa därifrån?
De har ju den i lager, dock inte svensk. Hur påverkar det mig som köpare?
 
Zebra är kanon. Enda skillnaden är att du får en tysk manual. Engelsk går att ladda ner från nätet.
 
Tack Mikael.
Varför köpte du 30D när du har 5D? Om det blir Canon för mig igen blir det nog faktiskt 30D istället för 5D och det är inte pga priset..
 
MartinB skrev:
Tack Mikael.
Varför köpte du 30D när du har 5D? Om det blir Canon för mig igen blir det nog faktiskt 30D istället för 5D och det är inte pga priset..

Tja varför har man Leica, Hasselblad, Canon, Nikon, Sinar , Linhoff mm. Yrkesskada kanske
Mikael
 
Zebramedia är ruskigt snabba har inget negativt att säga om dom. ps kommer att beställa min kamera från dom.
 
Kan verkligen hålla med om att zebra är snabba, beställde 30D i tisdagskväll och nu har jag precis hämtat den (torsdag). Nu skall jag ut och testa =)
 
Japan Photo

Kolla Japan Photo. Här i Malmö har dom alltid Canons grejor i lager när andra butiker väntar på att Canon Sverige ska leverera. Vet inte varför, men dom har väl andra inköpsvägar. Japan Photo lär vara norskägt.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.