Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Leverens 30D?
- Trådstartare frostahill
- Start datum
m.bucht
Aktiv medlem
Joi skrev:
inet hadde ett hus i butiken i GBG i dag du får ta X2000 till bästkusten om du vill ha en.
Och sedan så tar du pendeltåget till LERUM och besöker Ahlséns Foto!
Dom har både 30D Hus och i kit med 17-85mm på lager.
www.ahlsensfoto.se
Johan-A
Aktiv medlem
Tänkte bara uppdatera alla köare på InWarehouse med senaste info i följetången.
"Canon Sverige kan i nuläget ej ge oss ett leveransdatum på denna till detta pris på din order 8099:- ex moms, finns att beställa från annan distributör, prel lev 4/4-06 men då till priset 10099:- ex moms."
Undrar vad de vill ha sagt? Att den inte kommer att finnas att beställa förräns priset sjunkit till 8000kr, dvs ett par år?
"Canon Sverige kan i nuläget ej ge oss ett leveransdatum på denna till detta pris på din order 8099:- ex moms, finns att beställa från annan distributör, prel lev 4/4-06 men då till priset 10099:- ex moms."
Undrar vad de vill ha sagt? Att den inte kommer att finnas att beställa förräns priset sjunkit till 8000kr, dvs ett par år?
Peter.H
Aktiv medlem
Johan-A skrev:
Tänkte bara uppdatera alla köare på InWarehouse med senaste info i följetången.
Det verkar bara vara jag som fått min till det "billigare priset" ? Hursomhelst, min kom idag - hämtas senare under dagen.
thejojk
Aktiv medlem
"Canon Sverige kan i nuläget ej ge oss ett leveransdatum på denna till detta pris på din order 8099:- ex moms, finns att beställa från annan distributör, prel lev 4/4-06 men då till priset 10099:- ex moms.
Jag fick samma meddelande som svar på epost. Jag ringde då Inwarehouse och kollade vad som gällde, tjejen som svarade sa att priset gäller och att leveranserna kommer så snart dom fått fler kameror från Canon. Så det låter som att man kan sitta lugnt å vänta - hon trodde det dock kunde dröja tills påskveckan, 10-16 april.
frostahill
Aktiv medlem
Är det någon som vet hur lång kön är på Cyber, eller har de lyckats få till alla som stått i kö?
Om inte vet man någon leverenstid?
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Jag hade plats 10 från början och fick min i första leveransen.
Felix Neldemo
Avslutat medlemskap
Jag sitter fortfarande och väntar på min kamera från Expert i Blge, skulle komma 22 april sa de..
Omar
Aktiv medlem
Hej
Ni som väntar kan läsa 30D testen på dpreview så länge
http://www.dpreview.com/reviews/canoneos30d/
Fastän jag har en 20D blir jag lite sugen ändå.
Bästa hälsningar
Omar Brännström
Ni som väntar kan läsa 30D testen på dpreview så länge
http://www.dpreview.com/reviews/canoneos30d/
Fastän jag har en 20D blir jag lite sugen ändå.
Bästa hälsningar
Omar Brännström
Segeson
Aktiv medlem
Interssant fråga!frostahill skrev:
Är det någon som vet hur lång kön är på Cyber, eller har de lyckats få till alla som stått i kö?
Jag beställde min igår och den ligger på en postbil påväg till mig nu. Iofs var det ett paket med 17-85 eftersom jag inte hade några Canon objektiv sedan tidigare och mina gamla Minolta gluggar passar ju inte.
Felix Neldemo
Avslutat medlemskap
Varifrån beställde du Peter?
Snart så ringer jag expert och säger åt dem att de kan behålla kameran, alla andra verkar ju få sina kameror.
Snart så ringer jag expert och säger åt dem att de kan behålla kameran, alla andra verkar ju få sina kameror.
Segeson
Aktiv medlem
.Felix Neldemo skrev:
Varifrån beställde du Peter?
Oj, ursäkta min otydlighet.
Det jag menade var intressant var att jag beställde från just Cyberfoto, där ni verkar stå i kö. Kom dock ihåg att jag köpte paketet med 17-85:an.
Jag ska förresten hämta den idag,
den ligger på ICA och väntar.
Hehe, vilken spännande weekend.
Jag tror jag går hem tidigare idag!
Felix Neldemo
Avslutat medlemskap
Så de går snabbare om man skall ha en glugg med?
Enligt Expert så får de kamerorna och objektiven separat sen gör de paketen.
Men är det nån som vet nån firma som har 30D - Batterigrepp i lager?
Joi
Aktiv medlem
Felix Neldemo skrev:
Så de går snabbare om man skall ha en glugg med?
Samma grepp som 20D har.
Felix Neldemo
Avslutat medlemskap
Jag menade som har både 30D och batterigrepp i lager..
ylivirta
Avslutat medlemskap
www.fotokungen.com har både 30D hus och hus med 18-55 samt batterigrepp bg-e2 i lager.