Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Leverens 30D?

Produkter
(logga in för att koppla)
Vågar inte riskera att vara utan kamera på semestern, beställde en kamera från GNT. Dock kittad med 18-55 men ändå billigare än UFO.

Vet inte riktigt om jag ska avbeställa från IWH eller om jag ska ta vrakpriset och hoppas att någon annan är intresserad av den ;)
 
inet hadde ett hus i butiken i GBG i dag du får ta X2000 till bästkusten om du vill ha en.
 
Cyberphoto trodde de skulle få sin nästa leverans i mitten av april, de har hitintills fått ca 25 kameror - de som tackat nej tack efter köplats.
 
inwarehouse.se , de hade ett billigt pris från början men sedan så höjde de till samma pris som alla andra..

MVH Billy
 
pratade med IW, 1 eller 2 hus hade de fått in idag, de har varit på Canon åtskilliga gånger och de säger "snart kommer det en stor leverans, snart snart snart". Hur som helst så stror de nästa leverans ska vara på ganska många ex så att de kan tillfredställa alla som står på kö.

Men visst är det kul...
 
Tråkigt att höra att dom fått så få hus , är det någon mer än jag som beställde den 17e? nån som beställde den 16e?

MVH Billy
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.