Annons

Leverens 30D?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tittar man på yfo.se ligger priset på kamerahus på 12 995, hus och 17-85 på 17 995, med 18-55 gluggen på 13 995.

Liknande priser finns på andra internetbutiker.
mvh
Bettan
 
Mmm...hoppas det blir slutat av mars nudå bara.
Behåller nog min nuvarande kamera tills jag fått den nya, kan inte vara utan, skulle bli galen ;-)
 
Jag har inte hört något iaf :-(. Hade plats 15 i kön hos Cyberphoto för någon vecka sedan.

Dagarna kryper fram nu.

/H
 
Den 15'e tror jag inte, vilket är idag... slutat av Mars säger cyberphoto, så jag gissar på april/maj...
 
Komplett.se har ett preliminärt datum på den 16/3 på enbart huset håller de samma pris som alla andra kit paketen var dyra dock!
 
NEJ! Kameran finns inte ute i butik ännu, men det har kommit in en liten sändning hus, som nu skall fördelas över hela Sverige.

Återigen har lilla Sverige fått för få kameror!!!
 
m.bucht skrev:
NEJ! Kameran finns inte ute i butik ännu, men det har kommit in en liten sändning hus, som nu skall fördelas över hela Sverige.

Återigen har lilla Sverige fått för få kameror!!!


Köar ni för en 30D?
 
Lite frustrerande att den säkert blir försenad, jag hade sett fram emot att testa den i skidbacken under påsklovet.

Hur fördelas husen över försäljarna? får Pelle i lilla Bökebergas fotobutik lika många hus som Scandinavia Photo? De borde ju ha någon form av fördelning frågan är vilken leverantör man har störst chans att få leverans från först.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.