Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Leveranstider

Produkter
(logga in för att koppla)

redrosie

Aktiv medlem
Jag har förut beställt grejor hos Cyberphoto och tycker dom är snabba på att leverera. Hur är Scandinavian photo vad gäller leveranstider?

Tror att scandinavian photo är snabba, men deras underleverantörer är inte alltid så snabba.

Har väntat 3 veckor nu på mina saker, men det är manfrotto som segar med en kulled. Och scandinavian väntar ju tills allt är inne innan dom skickar.

EDIT: WooooHoooo, kollade precis, nu står det plockas.... argh vad jag hade velat ha sakerna i helgen nu när värmen är på... men men, får försöka utan stativ.

Jag har beställt ett Tamron objektiv bl.a.Det står att det finns i lager men restnoterat på min order. Håller tummarna för att det snart ska gå iväg.Klart att om underleverantörerna strular så kan det ju dröja..

Jag beställde filter från scandinavian. Det tog TVÅ månader att få dem.
Har tidigare haft bra kontakt med dem och fått bra rabatter (japp pruta på!), men efter det är jag mycket besviken på dem. Jag ringde ett antal gånger för att höra varför mitt paket inte kom, men det kunde dom inte svara på. Fick svaret att det var slut på lagret, det var på väg in, det var fel beställt hos leverantör mm. mm.

Så nu får det bli cyberphoto eller varför inte Fotokungen i sthlm om man ska köpa film eller papper.
Min lillsyrra köpte just en Minolta dynax 5 med ett par objektiv till av dem och priset var det samma som på nätet, men man slipper portot. Hon fick dessutom en väska med (jag följde med och "förhandlade" priset lite grann.)

Fotokungen

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar