Annons

Leveranstid D200

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag får nog räknas som en ganska opålitlig källa, men det jag hört glunkas om är andra halvan av maj, som tidigast...
 
Den fanns i lager hos flera butiker i både Tyskland och England när jag kollade runt sist.

Så du behöver troligen inte vänta alls om du står ut med en instruktionsbok på Engelska.
 
Jag håller med Kent,
om du beställer från tex Tyskland så går det fortare än här i Sverige och du slipper dessutom betala tull.
Jag köpte min på http://www.shop.multimedia.de , fick vänta i 8 dagar och den var dessutom billigare än här hemma.
 
Zoso skrev:
Den fanns i lager hos flera butiker i både Tyskland och England när jag kollade runt sist.

Så du behöver troligen inte vänta alls om du står ut med en instruktionsbok på Engelska.

Var har du fått den uppfattningen från? Jag beställde mitt exemplar för strax över en månad sen från technikdirekt (dvs Tyskland) och fick senast i slutet av förra veckan ett intetsäganed mail där de ber om ursäkt för att de inte vet när de får leverans från Nikon.
 
Det står enormt mycket om detta ämne i tråden "Leveranser av D200" - är det inte enklare att använda den tråden istället för att starta en ny i samma ämne?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.