Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Leveranser av D200

Produkter
(logga in för att koppla)
Tja, det är ju varken säkrare eller billigare än att handla av en etablerad affär i USA tyvärr, snarare priser som i Sverige om man räknar med alla kostnader.

Deras pris på ett 18-200 är 7604 kr!
Sen tillkommer frakt + obligatorisk försäkring och ev. tull och moms...

Åhhh... exstas! Nu är den här, nu bor den med mig, ohh så underbar! Jag kommer aldrig behöva ladda över mina bilder i datorn eller göra papperskopior mer.. inte med den displayen! ;)

Hittills har ju den här tråden mest handlat om alla som inte fått sina kameror. Då har det varit rätt lätt att avvakta och inte känna suget men nu börjar det ju handla om alla som får sina kameror och är nöjjjda....

Oj oj vilket sug det börjar kännas nu.....

Thomas

nu när kameran är lagervaranästan överallt så betyder väl det att alla har fått sin kamera nu?

Jag har fått min och jag är hur nöjd som helst. Dock måste jag nog köpa upp mig på ett batteri till :)

Nä, så enkelt är det inte. Jag beställde i februari från Technikdirekt och väntar fortfarande. Fast å andra sidan väntar jag på ett 18-200 också och de vill inte informera mig om delorderstatus el. liknande.

marpe skrev:
Nä, så enkelt är det inte. Jag beställde i februari från Technikdirekt och väntar fortfarande. Fast å andra sidan väntar jag på ett 18-200 också och de vill inte informera mig om delorderstatus el. liknande.

Varför inte handla hos Cyberphoto som har dom liggandes på lager?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar