Annons

Letar efter en fotograf!!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag hoppas att nån kan hjälpa mig att hitta en fotograf. Han fotograferade på honey (nattklubb i Gbg) 12/05/2006 Han tog runt 30 bilder och nu vill jag gärna hitta honom =)) tack

varför inte fråga på klubben om dom kanske har kontakt med honom... fråga ev dörrvakterna, dom brukar ha koll på det mesta... tyvärr så vet jag inte vem det är när du sa runt 30 bilder... hade du sagt 37 så... ;)

Det var inte jag... men skämt åsido, eftersom det var igår så bör du kunna kolla med klubben ifråga. Var snubben en "officiell" vimmelfotograf, eller kom han från nån tidning? Var det en av alla glada amatörer som fotar överallt så får du skärpa till din rubrik. Chansen finns att han faktiskt är medlem här...

Edit: Kvällen före fotade Tobias där...

http://www.nattstad.se/vimmel_thumbs.asp?festID=587

Edit 2: Tobias är medlem på FS http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=51544

Om inte han fotade kvällen efter kanske han vet vem som gjorde det...

/kg aka Sherlock

Senast ändrad:
Tack så mycket för alla svar! Tobias har jag pratat med han verkade inte veta nåt om den fotograf =)) men om ni stöar nånstyans på massa bilder på 2 vackra tjejer släng gärna in länken hit =)) ska kolla om jag känner igen mig :p

Så nu har jag forskat klart.
Bilderna läggs antagligen upp på piccaboo.com (manlig fotograf) eller så kommer de med i tidningen Pause (kvinlig fotograf).

Piccaboo är alltid sega med att lägga upp så där får du ha tålamod.

När nästa nummer av Pause kommer ut vet jag inte.

/deras konkurent

BeachMagnus skrev:
hahaha.. hur ska man tolka det? ;)

Tänkte bara att rubriken kanske ska innehålla nåt med nattklubbens namn. Att leta efter "en fotograf" bland tiotusentals medlemmar är liiiite som att söka efter nålen i höstacken. Nu verkar det ändå lösa sej.

Ana>> du får väl lägga upp en bild på dej själv så vi vet vad vi letar efter. Vackra flickor e ju inte helt ovanliga på nätet...

Tack, ska kolla på dessa sidorna =)))

hahah...e d verkligen så vanligt med vackra tjejer :p...jag som tordde att jag var den enda =)) *skojar*
Jag har en bild på mig i presentationen, å nu lägger jag en bild här oxå så att ni känner igen mig om d dyker upp nåt =))

Bilagor

• img_0351_edited.jpg
    img_0351_edited.jpg
    8.3 KB · Visningar: 405
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar