Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ladda D40
- Trådstartare Petra S
- Start datum
mimasan
Avslutat medlemskap
Hej!
Jag har rest bort över jul och insåg till min besvikelse när jag kom fram att jag har glömt batteriladdaren hemma. Är det någon som kan svara på om batteriet laddas eller laddas ur om man kopplar kameran till en dator via USB-kabeln?
Tack på förhand för svar!
Mvh,
Petra
Tyvärr så laddas den ut, i alla fall om du har kameran påslagen. Om den är avslagen så händer ingenting alls.
Henrik
Kustbo
Aktiv medlem
kanske en sån här kan hjälpa dig http://www.kjell.com/content/templa....aspx?item=44666&path=2500000,5500000,9500000 bör finnas på fler ställen än hos kjell, den lär passa i princip alla modeller av digitalkamerabatterier.
Om inte gå in på närmaste kamerabutik och förklara din belägenhet och be att få ladda kameran hos dem med en av deras laddare, bjud dem på lite lussebullar som tack för hjälpen bör de kunna fixa om de är lite servicemindiga ;-)
Om inte gå in på närmaste kamerabutik och förklara din belägenhet och be att få ladda kameran hos dem med en av deras laddare, bjud dem på lite lussebullar som tack för hjälpen bör de kunna fixa om de är lite servicemindiga ;-)