Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Länka fina bilder på gravida magar och par

Produkter
(logga in för att koppla)
Canonliza skrev:
Tänkte nog inte iof sig att du skulle bläddra (lida...) igenom 200 ex, men däremot kanske slå dem en signal och få namn på vilka fotografer de oftast använder sig av. De i sin tur torde ju i dagens IT-tider ha hemsidor....som i sin tur kanske har schyssta länkar.... //Liza
Liza, det var inte meningen att låta otacksam för ditt förslag. Jag läste de tidningarna då jag väntade min son, men tror inte att någon av dem innehöll riktigt såna bilder jag söker som inspiration. Iof var det några år sedan och tidningen Gravid kom nog med sitt första nummer mitt i den graviditeten så det kan ju ha ändrats massvis sedan dess. Kanske jag kollar ändå. Om jag lät sur beror nog bara på mig och det var inte meningen att rikta mot dig i så fall..

ANNONS