Annons

Länk från Sök medlemmar till medlemmens bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

Picture

Aktiv medlem
Eftersom jag (ännu) inte har uppgraderat mitt medlemskap så har jag inte möjlighet att bevaka nya bilder från mina favoritfotografer på FS. Därför blir det oftast så att jag söker på Sök medlemmar, klickar på fotografens namn och sen hamnar jag på fotografens profil. Därifrån klickar jag mig vidare via "Pelle har laddat upp x kritikbilder" till fotografens bilder. Lite omständigt, särskilt för de som sitter på långsamma uppkopplingar. Skulle det gå att ändra så att man - då man fått upp sökresultatet på Sök medlemmar - också länkar direkt till dennes kritikbilder? Så att man slipper gå omvägen via profilen? Det står ju hur många bilder och album som finns bredvid sökresultatet. Bara att länka, eller? Det här blir en mindre avancerad funktion än den som bevakningen innebär (man måste ju själv gå in och söka aktivt), därför bör det inte heller uppfattas som orättvist mot dem som betalat för ett uppgraderat medlemskap.

Ibland - när man varit inne ofta och kollat upp en fotografs bilder genom att gå vägen via Sök medlemmar och profilen - så känns det som om man ständigt står överst på dennes lista över "senaste som kollat din profil". Man känner sig lite suspekt... :eek:)

Alternativt så kan du ju lägga in länken i "favoriter" i webläsaren...så kan du gå direkt till bilderna..väldans smidigt :)

Jädrans bra!

Verkligen en himla bra idé, Kim! Ibland gör man det svårare än det är... fast jag tycker kanske ändå att man ska kunna ha det som funktion på FS. Det gör ju bara FS ännu bättre (om funktioner som behövs för FS tillhandahålls genom FS). Tills funktionen dyker upp (om den nu gör det) kommer jag att köra med din metod!

Förresten tycker jag att det borde finnas en ikon med två applåderande händer som man kan slänga med i kommentarer då man tyckt att någon gett ett riktigt bra svar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar