TheQuo
Aktiv medlem
Ser man på, där har vi anledningen. (du var lite snabbare en mig när jag postade föregående inlägg)![]()
Det kan inte vara så att eftersom att SD-korten är av FAT32 typ så kan de inte spara filer större än 4 GB?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser man på, där har vi anledningen. (du var lite snabbare en mig när jag postade föregående inlägg)![]()
Det kan inte vara så att eftersom att SD-korten är av FAT32 typ så kan de inte spara filer större än 4 GB?
Vad blir nackdelen att kamerorna klassas som filmkamera? Är det att kommer då längas på högre moms?
Om en kamera kan spela in kontinuerligt i längre än 30min så klassa det som en videokamera och skattas därefter.
Tillägg.
För införsel till EU så säger direktiven att om enheten _kan_ filma i mer än 29m59s så är det en videokamera.
Men dum fråga varför har vi överhuvudtaget tull på videkameror och kameror? Det är ju inte liksom som att de äventyrar jobb i eu? Vilka finns leica och hasselblad? De skulle ju inte konkurerras ut om det var "fri" införsel av kameror till eu.....