Annons

Lägga in bildproblem..

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har lite svårt att förstå var det står jpg/gif.

Det finns en sida där man kan spela in skärmen (gratis), http://screenr.com/
Du kanske kunde spela in en sekvens där du lägger in bilden, så att vi andra kan 'se' hur det ser ut för dig.
Tänk bara på att screenr spelar in hela skärmen och att det antagligen blir tillgängligt för alla.

Bredvid till vänster om texten "fb fan,jpg" i exempelbilden på andra sidan är det en liten "avatar" . Om man sätter musen framför den så kommer en text som säger jpg/gif. Och det går ej sätta in bild.. Jag tror det är något med det där förbannade Canonprogrammet som har ställt till nått skit. Såvida då det inte är fotosidan som har bågot fel i mitt medlemskap. . Men detta kan jag ju ej få reda på då dom ej besvarar mail ..
Snudd snart jag skippar fotosidan helt o hållet.. Är less denna stil att ej besvara medlemmar.. Man betalar och sedan får man inte ens kontakt med admin då något är fel ens.. Riktigt dåligt detta .. Har aldrig någonsin varit med om sådant någonsin på någon site faktiskt..

Så här gör jag, och jag undrar vilket steg det låser sig för dig.

1. Klicka på 'Hantera bifogade filer'. Nytt fönster öppnas.
2. Klicka på 'Bläddra'. Välj fil och tryck OK/Öppna
3. Klicka på 'Ladda upp'
4. Under 'Aktuella filer att bifoga' syns bild filen 'Skärmavbild 2011-01-17 kl. 11.42.56.jpg (19.7 KB)' (såsom min bifogade bild visar)
5. Klicka på 'Stäng det här fönstret' -knappen

Hur långt kommer du?

Har du provat att ladda upp från en annan dator, för att kontrollera att det inte är nåt trubbel med ditt konto?

Bilagor

• Skärmavbild 2011-01-17 kl. 11.42.56.jpg
    Skärmavbild 2011-01-17 kl. 11.42.56.jpg
    19.7 KB · Visningar: 68
Jag har sänt bild till Lennart . Han kan lägga in den. Men inte jag.. Och jag kommer så långt som din bild visar.... Sedan går det ej att öppna den säger medelandet..Pga det är filformat.. Fast det är rätt....

Jag kan lägga in bilder i trådar. Så där är ej problemet. Har lagt in många många bilder över åren nu... Och om det är mitt konto som strular kan jag ju ej få undersökt då Admin ej svarar.... Men kanske flera kan sända mail och påpeka denna topicen för dom så ev vaknar dom .. Och kollar om felet ligger hos dom...

Provar med en bild, med filnamn.apa

Då får jag texten: 'Uppladdningsfel
filnamn.apa:
Ogiltig fil '

Samma för dig?

Du angav ett ogiltigt/en ogiltig Bifogad fil. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige.

Så här står det...

Edit. Men nu funkar det ju igen sedan man ändå får meddelande det ej funkar.. Förut kom inte bild in. Men ju så kommer bild in fast det säger att det funkar.. Helt klart verkar det vara fotosidan och mitt konto som spökar....

Bilagor

• Jpeg tobbe.jpg
    Jpeg tobbe.jpg
    21.9 KB · Visningar: 52
Ahhh. Nu lirar det ju.... Vad bra.. Då verkar allt ok..

tack för att du/ni försökt hjälpa till!!

Mvh
Tobbe

Bilagor

• Sony NEX5 18-55 kit.jpg
    Sony NEX5 18-55 kit.jpg
    14.5 KB · Visningar: 48
  • Julbordet.jpg
    Julbordet.jpg
    16.4 KB · Visningar: 52
ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto