Annons

Kymlinge!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

harryett

Aktiv medlem
ett par simpla frågor bara:

finns det nån här med erfarenhet av kymlinge t-banestation.
Någon som har plåtat stället?
Någon som mot förmodan fick inträdestillstånd?

hur? när?

Tell me :)
 
Senast ändrad:
Kymlinge har diskuterats i den inte helt korta tråden om övergivna hus och grejer. SL verkar inte vara helt sugna på att låta folk få tillträde till stationen. Jag har inte sett några speciellt bra bilder från stället men det finns en del bilder ute på nätet, bla. på Flashbacks UE-forum.

Skulle någon lyckas få tillstånd att fota där är jag inte sen att hänga på=)
 
SöS

Någon som gått in i tunneln mot den underjordiska tågstationen vid SöS? Var på väg en gång men med bara en SB 800 som ljuskälla kändes det lite för spännande.
 
att få inträdestillstånd utan att ha behörighet enligt TRI TUB är nog oerhört svårt, för att inte säga omöjligt. En av orsakerna till detta är att hela stationen räknas som spårområde, eftersom den inte är i bruk. Dessutom så måste man kliva över söderspår när man ska beträda stationen.

Jag har själv behörighet enligt TRI TUB kategori 16 (tågvarnare), jag får ensam beträda spår, och jag får även ta med mig en obehörig person ut i spår. Men detta gäller givetvis i tjänsten. Jag får altså inte ta med mig min kamera och knalla in och börja plåta hej vilt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.