ANNONS
Annons

^Korvsugen så in åt skogen^ sön 3/2

Produkter
(logga in för att koppla)
PeBro skrev:
Trevligt initiativ Marcus!
Tyvärr uppbokad på annat kl 15:00 på söndag, blir nog lite väl tajt, hoppas ni får det trevligt och bra väder/ljus.

Mvh/Peter

Synd Peter men tågen går rätt ofta som märks dock med en aning kort varsel för det mesta!

mackan skrev:
Deltagarlista så långt

Martin
Andreas
Kjell
Marcus
Honkanen
Rebecca
Jon
Jens

Kul, då har vi väl två fulla bilar!

Jag skulle gärna hänga på också. Hoppas att jag kan få plats i en bil. Det blir lite tångt kanske men jag hoppas att det löser sig på något sätt.

//anna

ansa45 skrev:
Jag skulle gärna hänga på också. Hoppas att jag kan få plats i en bil. Det blir lite tångt kanske men jag hoppas att det löser sig på något sätt.

//anna

Det finns plats för fem personer i min bil så du får också plats Anna.
Bara roligt om vi blir fler.....

Jag följer med ... dvs om vädret é Ok :)

Skulle dock vara bra om någon kan säga på ett ungefär när ni kommer vara framme vid Tyresta By...
Jag kan med lätthet åka kommunalt till Svartbäcken och gå sista biten :)
Gissar att det är Varma kläder Kängor och Varmkorv som gäller i packlistan. Tänkte skriva kaffe åsså, men jag har ingen termos.. hehe

Känner mig lite sugen oxå trots att jag bor i området :) Måste än så länge lägga i en passus. Frun är bortrest och hon behöver konsulteras.....

Om ni känner för en lite annorlunda resa denna gång så är Tyresta nationalpark nästan trevligare från andra hållet. Från Åva mot stensjödal menar jag. Finns riktigt justa raviner där och dessutom är det närmare till platsen för den stora branden....

Tråkigt att man har så många skäl att man inte kan.

Ska på möte klockan 11 och jag har inget kamerahus som fungerar som det ska. Jag orkar inte köra helmanuellt en hel dag till, fick nog med det i januari.

Men det hade varit skoj att följa med! Fixar någon ett Nikon DSLR-hus som jag kan låna, då fixar jag bort mötet på söndagen.

Vilken Tid?

Jag behöver veta vilken tid ni vill att jag skall infinna mig på Tyresta by.
Såg att ni åker kl 10:00 från söder.

Skall jag se till att vara där vid 10:30 eller kanske 11:00 å möta upp?
Jag åker kommunalt å därav vill veta på ett ungefär när jag bör vara framme så jag kan planera bussar :)

//JimmyB

"Halvklart till mulet och efterhand byar av snöblandat regn."

Enligt DN i alla fall.

Jag tycker vi chansar på hyfsat väder och drar iväg i alla fall om det inte regnar eller snöar i morgon bitti.

Börjar det sedan bli ruskväder får vi väl avbryta och hitta på något annat.

Gatufoto från bil eller något.....:)

Enligt SMHI så är väderutsikterna inte till våran fördel, så jag vet inte hur vi skall göra.
Vi kan ju mötas upp och chansa på hyfsatt väder och åka ut till Tyresta. Allternativt köra ett race inne i stans gallerior.

//Kjell

Jag är nog inte så sugen på att åka ut och inte Martin heller som jag pratade med precis.

Bättre att ta det när vädret är schyst!

Jag börjar med en fika på Puck vid 12 snåret och slinker in på Galleri Kontrast, sen får jag se vad det blir resten av dan.

//Kjell

Snöar å Blåser som attan här i haninge ...
Störande att det här vädret skulle dundra in...

Jag åker nog inte in till stan heller i morrn om det är sådant här väder..
Får hoppas att det blir bättre tills nästa helg.

//JimmyB

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar