Annons

_Sthlm street inbjudan i Påsk_!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack för ett grymt bra ide och arrangemang !
Tack Mackan !
 

Bilagor

  • DSC_6900.jpg
    DSC_6900.jpg
    27.3 KB · Visningar: 194
Tema: Påsk - Färg - Ja vi kan väl lägga in street på den också så har vi en Påsköl i bästa streetanda!
 

Bilagor

  • 61355-Påsköl-100k.jpg
    61355-Påsköl-100k.jpg
    81.4 KB · Visningar: 194
Sthlm street inbjudan Måndag 5/4 (Modeller efterlyses)

Vad sägs om att plåta lite sköna miljöer imorgon.

Tänkte att man får bra mycket mer gjort om man stannar upp och umgås med platserna lite mer.

Skulle ju vara skitkul om vi kunde få med oss några personer som kan agera lite streetmodeller. Inga krav utan bara någon/några som tycker det är kul att verka framför kameran och som sjävklart som belöning kan få med sig några riktigt balla bilder hem!

Det är kasnke ett långskott att någon hinner läsa och nappa på det här men väl värt ett försök eller om någon har vänner som vill vara med?

Nå vi får se..

Hur många är det som vill vara med imorgon? Sätt upp er..

Tänker starta lite senare med hänsyn till ljuset och återkommer mer specificerat..

//Marcus
 
Senast ändrad:
Härligt Tobbe!

Tänker naturligtvis ta en sväng i eftermiddag i mer avslppnad stil om det är fler som är intresserade?

//Marcus
 
Argh.. uppbokad idag =)
Jag måste bara stämma av om det blir något idag. Annars kommer jag in till stan. Slår en pling om jag kommer.
 
Snygg bild, men den har ett väldigt grönstick på min skärm. Kan vara att du inte konverterat till sRGB kanske och min browser läser inte profiler utan antar att det är sRGB.

Tack!
Sparat för webben vilket automatiskt konverterar till sRGB.
Inget grönstick på min skärm vilken iofs inte är kalibrerad.
Men det finns knappt något grönt alls i bilden ens om man drar på kraftigt med grönt
med Hue/Saturation.
 
Hej, om det är lite senare på dagen är jag på igen ! ( Kanske kanske också kan fixa en streetmodell )
 
Tack!
Sparat för webben vilket automatiskt konverterar till sRGB.
Inget grönstick på min skärm vilken iofs inte är kalibrerad.
Men det finns knappt något grönt alls i bilden ens om man drar på kraftigt med grönt
med Hue/Saturation.

Min skärm är inte heller kalibrerad. skumt i alla fall
 
Sthlm street inbjudan Måndag 5/4 (Modeller efterlyses)

Eftersom påsken alla måsten tar slut idag, hänger jag gärna på i morgon.
 
Tack Marcus för en väldigt trevlig fotodag. Du lyckades fånga en mycket vacker kvinna under svampen. Mina bilder från i går kommer så småningom. Kanske kommer jag med en sväng på annandagen också. Jag återkommer om detta senare.
 
Ojoj här är det brådis märker jag. Det snackas påskfotorunda nr 2 innan bilderna från den första är färdiga...
Jag får hur som helst passa på att tacka alla för en jättetrevlig runda igår och speciellt Mackan för ett trevligt initiativ.

Här kommer några av mina bilder.

En djurisk bild på Jon (i bur?), fotografer in action och en färggrann bild.
 

Bilagor

  • _DSC2535.jpg
    _DSC2535.jpg
    61.9 KB · Visningar: 159
  • _DSC2476.jpg
    _DSC2476.jpg
    76.4 KB · Visningar: 161
  • _DSC2219.jpg
    _DSC2219.jpg
    70.1 KB · Visningar: 160
Senast ändrad:
Och två påskbilder som är helt åt skogen sönderkomprimerade pga fotosidans 100Kb-gräns och dessvärre går de inte få dem storleksmässigt mindre pga det höga färginnehållet i bilderna. Nåväl...
 

Bilagor

  • _DSC2382.jpg
    _DSC2382.jpg
    18.8 KB · Visningar: 160
  • _DSC2227.jpg
    _DSC2227.jpg
    18.8 KB · Visningar: 159
Vad sägs om att plåta lite sköna miljöer imorgon.

Tänkte att man får bra mycket mer gjort om man stannar upp och umgås med platserna lite mer.

Skulle ju vara skitkul om vi kunde få med oss några personer som kan agera lite streetmodeller. Inga krav utan bara någon/några som tycker det är kul att verka framför kameran och som sjävklart som belöning kan få med sig några riktigt balla bilder hem!

Det är kasnke ett långskott att någon hinner läsa och nappa på det här men väl värt ett försök eller om någon har vänner som vill vara med?

Nå vi får se..

Hur många är det som vill vara med imorgon? Sätt upp er..

Tänker starta lite senare med hänsyn till ljuset och återkommer mer specificerat..

//Marcus

Hakar troligtvis på i morgon. Tid och plats ?

Skall försöka få tummen ur och få upp lite bilder från gårdagen i kväll.

//Kjell
 
Mmmm... Vilken god mat vi fick på Nordiska!
 

Bilagor

  • 61247-Wallenbergare-Nordiska-100k.jpg
    61247-Wallenbergare-Nordiska-100k.jpg
    99.2 KB · Visningar: 156
Maten var mycket bättre än väntat !
 

Bilagor

  • DSC_6997.jpg
    DSC_6997.jpg
    12.6 KB · Visningar: 153
  • DSC_6946.jpg
    DSC_6946.jpg
    19.8 KB · Visningar: 155
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.