Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
_Sthlm street inbjudan i Påsk_!!
- Trådstartare mackan
- Start datum
mackan
Aktiv medlem
Sthlm street inbjudan Måndag 5/4 (Modeller efterlyses)
Vad sägs om att plåta lite sköna miljöer imorgon.
Tänkte att man får bra mycket mer gjort om man stannar upp och umgås med platserna lite mer.
Skulle ju vara skitkul om vi kunde få med oss några personer som kan agera lite streetmodeller. Inga krav utan bara någon/några som tycker det är kul att verka framför kameran och som sjävklart som belöning kan få med sig några riktigt balla bilder hem!
Det är kasnke ett långskott att någon hinner läsa och nappa på det här men väl värt ett försök eller om någon har vänner som vill vara med?
Nå vi får se..
Hur många är det som vill vara med imorgon? Sätt upp er..
Tänker starta lite senare med hänsyn till ljuset och återkommer mer specificerat..
//Marcus
Tänkte att man får bra mycket mer gjort om man stannar upp och umgås med platserna lite mer.
Skulle ju vara skitkul om vi kunde få med oss några personer som kan agera lite streetmodeller. Inga krav utan bara någon/några som tycker det är kul att verka framför kameran och som sjävklart som belöning kan få med sig några riktigt balla bilder hem!
Det är kasnke ett långskott att någon hinner läsa och nappa på det här men väl värt ett försök eller om någon har vänner som vill vara med?
Nå vi får se..
Tänker starta lite senare med hänsyn till ljuset och återkommer mer specificerat..
//Marcus
Senast ändrad:
Lasse H
Aktiv medlem
Snygg bild, men den har ett väldigt grönstick på min skärm. Kan vara att du inte konverterat till sRGB kanske och min browser läser inte profiler utan antar att det är sRGB.
Tack!
Sparat för webben vilket automatiskt konverterar till sRGB.
Inget grönstick på min skärm vilken iofs inte är kalibrerad.
Men det finns knappt något grönt alls i bilden ens om man drar på kraftigt med grönt
med Hue/Saturation.
mackan
Aktiv medlem
Låter bra Dag!
Här kommer väl min bästa för dagen...Tema: Färg & Street
http://www.icepic.se/marcus/?page_id=331
Här kommer väl min bästa för dagen...Tema: Färg & Street
http://www.icepic.se/marcus/?page_id=331
Bilagor
quarc
Aktiv medlem
Tack!
Sparat för webben vilket automatiskt konverterar till sRGB.
Inget grönstick på min skärm vilken iofs inte är kalibrerad.
Men det finns knappt något grönt alls i bilden ens om man drar på kraftigt med grönt
med Hue/Saturation.
Min skärm är inte heller kalibrerad. skumt i alla fall
janne_145
Aktiv medlem
Svampen.., Stureplan
Av nån konstig anledning hamnar ni fan alltid på stureplan haha
J0£L
Aktiv medlem
Ojoj här är det brådis märker jag. Det snackas påskfotorunda nr 2 innan bilderna från den första är färdiga...
Jag får hur som helst passa på att tacka alla för en jättetrevlig runda igår och speciellt Mackan för ett trevligt initiativ.
Här kommer några av mina bilder.
En djurisk bild på Jon (i bur?), fotografer in action och en färggrann bild.
Jag får hur som helst passa på att tacka alla för en jättetrevlig runda igår och speciellt Mackan för ett trevligt initiativ.
Här kommer några av mina bilder.
En djurisk bild på Jon (i bur?), fotografer in action och en färggrann bild.
Bilagor
Senast ändrad:
kjellric
Aktiv medlem
Nå vi får se..
//Marcus
Hakar troligtvis på i morgon. Tid och plats ?
Skall försöka få tummen ur och få upp lite bilder från gårdagen i kväll.
//Kjell