Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Kortläsare till Ipod
- Trådstartare mmmikael
- Start datum
danielblom
Aktiv medlem
Det finns att köpa på www.apple.se
Fungerar till ett gäng olika minneskort. Inte så fasligt dy heller.
Fungerar till ett gäng olika minneskort. Inte så fasligt dy heller.
lovlan
Avslutat medlemskap
Belkins Ipod Media Reader ska fungera med 2:a gen Ipod som har dockkontakt om jag förstått saken rätt.: http://store.apple.com/Apple/WebObj...jRKEZhSk2gSjEtTRBVwUBNY/1.3.0.5.10.3.8.1.13.0
mmmikael
Aktiv medlem
Re: Belkin cardreader suger
Hur lång tid exakt är "såååå lång tid"?
Ge mig en powerbook dåafterpix skrev:
Har provat med en ipod som mellanlagring, det tar såååå lång tid att få över ett 1 Gb compactflash. Bättre att ha en powerbook med en firewire läsare. Andra mellanlagringsprytlar är säkert snabbare...
/CRS
Hur lång tid exakt är "såååå lång tid"?
stäck
Aktiv medlem
lovlan skrev:
Belkins Ipod Media Reader ska fungera med 2:a gen Ipod som har dockkontakt om jag förstått saken rätt.: http://store.apple.com/Apple/WebObj...jRKEZhSk2gSjEtTRBVwUBNY/1.3.0.5.10.3.8.1.13.0
Det är bara 3:e generationens iPod (och förmodligen efterföljande generationer) som har dockkontakt. 1&2 har det inte.
mmmikael
Aktiv medlem
Sålde precis min Ipod och får lika mkt som det kostar att köpa en ny 3e gen 15gb i usa! så det blir nog en belkin media reader trots allt. Att det tar lite tid kan jag leva med, kommer främst använda den på min resa och det känns lite onödigt att lägga pengar på nåt jag inte kommer använda när jag kommer hem (ipoden kommer jag ju trots allt ha stor nytta av sen).
Simon
Medlem
rekomenderas inte
Jag kan bara säga att jag inte rekomenderar Belkin media reader. Dels så tar det som tidigare nämts FRUKTANSVÄRT lång tid att tanka över. Men en annan oroväckande sak är också att efter att jag tankat över mitt 512 Mb CF kort så har jag INGEN batteri tid kvar i Ipoden.....vad som gäller är alltså; Att man har gott om tid, alt. ett till kort att plåta med under tiden, Samt att man enbart kan tanka över bilder till Ipoden EN gång. Efter det så måste man ändå leta reda på ett vägg uttag eller en dator me FW för att ladda Ipoden.
Finns en del tester av Belkin media reader om du söker på 99mac.com
Utöver detta så är ju Ipoden dock min härligaste pryl!
Jag kan bara säga att jag inte rekomenderar Belkin media reader. Dels så tar det som tidigare nämts FRUKTANSVÄRT lång tid att tanka över. Men en annan oroväckande sak är också att efter att jag tankat över mitt 512 Mb CF kort så har jag INGEN batteri tid kvar i Ipoden.....vad som gäller är alltså; Att man har gott om tid, alt. ett till kort att plåta med under tiden, Samt att man enbart kan tanka över bilder till Ipoden EN gång. Efter det så måste man ändå leta reda på ett vägg uttag eller en dator me FW för att ladda Ipoden.
Finns en del tester av Belkin media reader om du söker på 99mac.com
Utöver detta så är ju Ipoden dock min härligaste pryl!
Du kan ju alltid kolla på den här.Mekan skrev:
Ingen som vet om det finns nån liknande pryl till Creative Zen jukebox.