amyla
Avslutat medlemskap
Jag har testat ett antal olika labb för att dra ut sv- och färgbilder på både matt och blankt papper. Jag är ganska nöjd med samtliga leverantörers resultat, utom de jag helst vill ha: Crimson. Åkte förbi en sväng idag och frågade vad katten jag ska göra för att få samma stuns i bilderna jag får hos de andra leverantörerna, men såvida jag inte köper en sprillans ny skärm för uppemot 20000:- och kalibrerar den med spindel verkar det rätt kört. Åkte förbi och plockade upp några bilder hos Dox och frågade vad de använder för autofunktioner (Crimson sa att många andra leverantörer använder rejäl autokorr vilket C alltså inte gör) och fick svaret att det beror på bilden, men att autokorren som används inte är särskilt markant.
Är det någon som har någon idé om vad jag kan göra? (Förutom att köpa en ny skärm eller använda någon av de andra leverantörerna.) Svartvitt funkar helt ok, men färgen blir bara platt, platt, platt och jättetråkigt.
Är det någon som har någon idé om vad jag kan göra? (Förutom att köpa en ny skärm eller använda någon av de andra leverantörerna.) Svartvitt funkar helt ok, men färgen blir bara platt, platt, platt och jättetråkigt.