Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Konstiga fläckar
- Trådstartare trollarn
- Start datum
Eveningstar
Aktiv medlem
Damm på sensorn.
Finns massvis med trådar om ämnet =)
Finns massvis med trådar om ämnet =)
TwO
Avslutat medlemskap
Hej !
Har precis kommit hem efter att jag beökt min leveratör av min nya kamera och jag har precis sådana här fläckar men jag har en hel bunt,.. ;(
De syns bara då jag fotar mot himmlen .
Jag ska nu lämna in kameran för en mera avancerad rengöring i G-borg och går det inte bort då, är det ett fabrikationsfel och då blir det ev ett byte av kamera , då det kostar för mycklet att byta sensorn...
Det var vad jag fick veta idag, men börja med att
gå in där du köpte kameran och be dem blåsa rent censorn.
Lycka till och jag hoppas att det bara är damm
Mvh Tes
Har precis kommit hem efter att jag beökt min leveratör av min nya kamera och jag har precis sådana här fläckar men jag har en hel bunt,.. ;(
De syns bara då jag fotar mot himmlen .
Jag ska nu lämna in kameran för en mera avancerad rengöring i G-borg och går det inte bort då, är det ett fabrikationsfel och då blir det ev ett byte av kamera , då det kostar för mycklet att byta sensorn...
Det var vad jag fick veta idag, men börja med att
gå in där du köpte kameran och be dem blåsa rent censorn.
Lycka till och jag hoppas att det bara är damm
Mvh Tes
xerxes28
Aktiv medlem
twotimetess skrev:
Hej !
Vad är det för en undergroundleverantör? Såna fläckar på bilderna från en ny kamera accepterar man ju inte att man ska betala rengöring eller service för!
Eller du kanske menar att leverantören står för kostnaden?