Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Konstiga färger..

Produkter
(logga in för att koppla)
Rättelse

jimh skrev:
(det senaste inlägget låg och skvalpade i en helt egen tråd. Jag gissar att det hör till den här tråden, så jag lyfte hit det)

Du har så rätt så, skulle precis ta bort inlägget och skriva in det på rätt ställe, men du hann före mig, tack så mycket!

/Gustaf

Re: Super

Mikael Ångström skrev:
...i dubbel bemärkelse! ;-)

Det blir fint det här...har redan lagt den i marinad...funderar på att gratinera den med lite ädelost och blandade grönsaker...blir fint det här!

Smaklig måltid, kan rekommendera en dryck till måltiden; Chataeu de´ plastdunk, skulle nog passa finfint

(så minns du inget av den hemska upplevelsen sen)

Men tack för att du i alla fall gissade på felet.

/Gustaf

Nu har jag med ett leende på läppen inköpt en bag in box "Chill out". När ses vi ;0))
Fan vad det var värt 179kr för att få se Micke äta mössa *garvar*.

/Ove

Ove: Har redan en box "Chill Out" hemma...så ta med din så kan vi ha en riktig fest...jag bjuder på käket! Tror nog att mössan räcker för två!

Ta med lite fotoprylar så kan vi se hur dynaxen gör sig med lite chilisås!

Härligt, har man blivit bjuden på "huvudrätt" (fyndigt). Vi kan väl alltid prova att dippa en 5600HS(D) i Chilisås. Johan vet ju hur det smakar med en 5600HS(D) i vaniljsås ;0)))

/Ove

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar