Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Konstig pressentationsbild!

Produkter
(logga in för att koppla)

NiklasK

Aktiv medlem
Varför kan man inte förstora bilden andra medlemmar i derasprofiler? Tycker det är lite irriterande. PÅ min bild se man ju inte hur jag ser ut...

Någon annan som tycker det är dumt?

Nja dumt å dumt... tycker du kan förstora upp originalbilden istället.. men funktionen är inte så dum ändå som du föreslår!

Ja du de e ju sant... ett alternativ vore ju att byta bild mon en där du avtecknas lite större! =)

Du får väl beskära lite. Fast det är klart - då måste du offra skrytobjektivet ;)

Har samma problem själv.. jag existerar knappt på bild.. Bilden i min presentation är ett självporträtt från Sky-city på arlanda, väldigt bakfull å seg David efter en vecka på Ibiza!

Skryt å Skryt; )! Det är ett låneobjektiv från en tidning! Inget märkvärdigt! Annat vore det om man pungat ut för det själv!:D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar