Annons

Kompisar på fotosidan?

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Den som är paranoid är väl du sonnaren.
En man som gömmer sig bakom ord och ett fläskigt ego. Nej sonnaren ta av skygglapparna och återvänd till verkligheten. Ett tips bara.

Mvh alex

Lite onödigt vetande:

"Troll" kommer av "trolling" som är en form av spinnfiske (eller motsvarande).
Dvs. att man på internetfora och newsgrupper lägger ut ofta ganska uppenbara beten ("flame baits") för att sedan sitta och hånskratta när de allvarliga svaren kommer in...

Sonnaren skrev:
Jag börjar tro att de emellanåt startar diskussioner också. Men det är väl bara en paranoid idé. Eller?

Nu börjar det bli hackstämning igen. Efwa kallar Alex för svartsjuk, och Ulf kallar honom troll.

Han har väl startat denna tråd för att han vill att vi skall svara på hans fråga och kanske för att få lite stöd, men inte för att vi skall mobbas?

ace skrev:

Nu börjar det bli hackstämning igen. Efwa kallar Alex för svartsjuk, och Ulf kallar honom troll.

Han har väl startat denna tråd för att han vill att vi skall svara på hans fråga och kanske för att få lite stöd, men inte för att vi skall mobbas?

Har inte kallat honom troll - tror jag. Givetvis skall han få stöd men i vad? Åsikten att alla har bildat en korrumperad vänskapsgrupp som har som enda mål att vara emot honom? Kan jag i n t e stödja! Jag tror inte ens att det är sant att det finns någon/några sådana grupper.
Säga att hans bilder är bra? Jovisst - gärna, men blir det inte väldigt fel att säga:"De bilder du visar här är de bästa jag sett!". Jag menar när det inte finns något alls? Visar grabben upp några bilder är det ju ett helt annat läge .

Det finns så mycket elände i världen så har tydligtvis en fråga som vem är kompis eller inte på fotosidan blivit så stor. Ut med kameran istället och fota och ha trevligt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar