Alexander Nilsson
Aktiv medlem
Jag är med i klubben Åsa På ett vilkår att klubbmedlmarna måste ljuga och säga snälla saker som man vill höra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mipert skrev:
Nej för tusan, inga kompisklubbar.
Man skriver sina inlägg för massan även om man vänder sig till en person. Tanken är att ett svar/kommentar till en person skall kunna göra nytta för andra som läser det.
Efwa skrev:
Att bojkotta en sådan person, oavsett om den har bra bilder, blir i sin motsats att favorisera och "klappa andra på ryggen" så må det vara hänt.
Inbördes beundran och Beskydd vet jag inget om.Alexander Nilsson skrev:
Inbördes beundran, Beskydd, och kompis tryck.
Hämmar det inte plåtandet i längden?
Undrar Alex.
Sonnaren skrev:
Inbördes beundran och Beskydd vet jag inget om.
Men att kompis tryck kan vara deletärt för fotograferandet kan jag tänka mig. I synnerhet om kompisen trycker hårt.
Allvarligt talat, vad är problemet? Har inte märkt något sådant men det kanske finns - vem bryr sig? Skulle dock tro att lusläsande av alla bildkommentarer, uppritande av sociogram och utformande av konspirationsteorier är ännu mera förödande och hämmande för fotograferandet.
Us
Sonnaren skrev:
Skulle dock tro att lusläsande av alla bildkommentarer, uppritande av sociogram och utformande av konspirationsteorier är ännu mera förödande och hämmande för fotograferandet.
Us
Men Alexander. Tittar man på din profil har du varit medlem i ca 4 månader, skrivit att antal inlägg, startat diskussioner 4 gånger och inte visat upp en enda bild. Så ser det ut. Nu börjar du en diskussion med innebörden att det existerar brödraskap och kotterier som stöder varandra. Om så är vet jag inte - och bryr mig fortfarande inte. Men jag lägger in bilder, får ris och ros för dem och är väldigt nöjd med det. En del namn här känner jag igen men har aldrig nuddat tanken att det är någon sammansvärjning på gång. Jag gör mitt, försvarar en ståndpunkt här, går i polemik där - och tror att så funkar vi. Allihop. Inte håller jag inne mina foton eller kryssar mellan medlemmarna för att se om det finns några samband.Alexander Nilsson skrev:
det kan jag inte påstå, man väljer vilken sida man vill stå på och jag har valt min.
gunte skrev:
...För det andra får mina "kompisar" både ris och ros via fotosidan eller i privata meil.Även dom jag känner personligen.....
mvh/gunte..
lotelo skrev:
Jag har just via epost blivit anklagad både för att vara en som klappas på ryggen och för att ha favoriter som jag klappar på ryggen. Är vi fler här som fått sådana här mail nu?
Troll är någon som jazzar omkring på webben i diskussionsgrupper och communitys och bara retar upp folk, skriver inlägg för att provocera, babblar på utan mening och slösar med tid, utrymme och tålamod.urbano skrev:
Och när Calle S skriver "Trollvarning" blir man ju inte klokare."What´s goin´on?"