Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Kompis i Göteborg?
- Trådstartare eyelashes
- Start datum
eyelashes
Aktiv medlem
Looped skrev:
Fan Linnea det är ju bara att fråga så är jag på också
Haha, jag kan ju inte veta att du orkar dras med mig heller! ;P Men jag ska tänka på det i fortsättningen
Senast ändrad:
eyelashes
Aktiv medlem
Simon_I skrev:
Hej på er!
Vore grymt kul att hänga på er om det går bra och fota en stund och på så sätt ta sista semesterdagen tillvara.
Såklart det går bra. Alla är välkomna!
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Har kommit en sak ivägen så jag kan tyvärr inte komma. Men ni får ha det så skoj o se till att ladda upp lite bilder i tråden sen!
Linnea, se till att dra igång en till fototräff snart igen, annars gör jag det.
Niklas Olsson
Aktiv medlem
Kul detta...ska försöka dyka upp...
eyelashes
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg skrev:
Har kommit en sak ivägen så jag kan tyvärr inte komma. Men ni får ha det så skoj o se till att ladda upp lite bilder i tråden sen!
Haha, Vi får se vem som hinner först
Niklas Olsson
Aktiv medlem
Dyker nog inte heller upp i detta vädret...
eyelashes
Aktiv medlem
Man blir ju tokig på detta väder!
Vågar mig no faktiskt helt ärligt inte ut i det här vädret heller.
Visst, just nu regnar det inte men med tanke på att jag inte har något regnskydd till kameran så fegar jag nog...
Trist, vi får ta det någon gång när det är bättre väder! Kan ju inte vara så här hela tiden
Vågar mig no faktiskt helt ärligt inte ut i det här vädret heller.
Visst, just nu regnar det inte men med tanke på att jag inte har något regnskydd till kameran så fegar jag nog...
Trist, vi får ta det någon gång när det är bättre väder! Kan ju inte vara så här hela tiden
Nikonetha
Aktiv medlem
jag håller med.. iof är min kamerautrustning vädertätad och klarar lite regn.. men vad hjälper det när jag själv inte är vädertätad
Däremot, så finns det ju ett litet tips om vi ändå ses vid Poseidon, nämligen att gå in på Hasselblad center o kolla en fotoutställning
http://www.hasselbladfoundation.org/exhibitions/aktuell_sv.html
Däremot, så finns det ju ett litet tips om vi ändå ses vid Poseidon, nämligen att gå in på Hasselblad center o kolla en fotoutställning
http://www.hasselbladfoundation.org/exhibitions/aktuell_sv.html