Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

eyelashes

Aktiv medlem
Otålig som jag är fixar jag inte att vänta på att det ska dyka upp en träff i "Foto Väst" utan jag kör ett race här också :)

Jag skulle vilja ha en fotokompis att springa runt och mestadels ta Gatufoto med i göteborgsområdet, men även åka ut till havet och fota bland klippor, blommor och vatten.

Gärna någon i min ålder, med glatt humör och som inte blir avskräckt av att jag inte kan särskilt mycket om det här med att fota utan är ute efter att lära mig så mycket det bara går!

Eller om det är så att du helt enkelt inte vågar träffa mig och gå på tur så kanske man iaf får någon mer fotointresserad att prata med :)
mail/msn: [email protected]
 
Vore kul att komma ut å fota lite med nya människor...:) Som jag ser på dina bilder kan du garanterat lära mig lite också Linnea.
 
Jag skulle också tycka det vore skoj att sticka ut och fota med lite likasinnade.

/erik
 
eyelashes skrev:
Jodå, och anmäld till den är jag också. Men otålig som jag är som sagt... :)

Det är väl bara att spika ett datum som gäller, sedan är det ju upp till dom som vill att komma.
Gatufoto är alltid roligt, jag är på!
 
Till helgen då? På lördag verkar det som om det blir hyfsat väder så mitt förslag är att vi ses vid Poseidon kl 13.
 
Bra initiativ (även om jag troligtvis ej kommer).
Lite dåligt annars med gemensamma fototurer. Jag kör gärna en tur med bilen annars om någon vill med en bit.
 
Japp, skall försöka komma på söndag jag också (med reservation för öl- & grillkväll på lördag...)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.