stenp
Aktiv medlem
Intressant! Ingen sån info på mitt konto som hade årsplan med månadsbetalning från oktober.För mig är start datum 25 augusti. Men ser ut så här när jag går in på mitt konto:
Visa bilaga 176422
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Intressant! Ingen sån info på mitt konto som hade årsplan med månadsbetalning från oktober.För mig är start datum 25 augusti. Men ser ut så här när jag går in på mitt konto:
Visa bilaga 176422
Rörigt värre. Nu står det likadant på mitt konto. Samt under fakturering står det:För mig är start datum 25 augusti. Men ser ut så här när jag går in på mitt konto:
Visa bilaga 176422
Antog att det var så, för annars skulle en miljon? användare kontakta supporten under julhelgerna för att ändra till årsbetalning. Jag gjorde det ändå igår och det tog nog en 10 minuter (fick 300:- rabatt jämfört med mitt gamla pris)Någon kanske redan skrivit det, men nu finns en lite ny lydelse på Adobes hjälpsida, som jag inte tror löd så från början:
"-...Det ändrade priset gäller från och med nästa förlängningsdatum den 15 januari 2025 eller senare. Du får ett e-postmeddelande från Adobe om ändringarna cirka 30 dagar innan ditt avtal ska förnyas....".
Så ändringen lär pågå under ett helt år framåt, och man får mail när det är dags för ens egen förnyelse.