Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kommande prishöjning på Adobes olika planer?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag ändrade min också nu. Fick också priset 1260:-/år (bekräftat per mail), fast det står 1695:- vid mitt konto inne på Adobe, man kunde visst få lite extra rabatt på chat’en. Gällde bara att bli av med roboten i starten, tog nog 5 min innan den gav upp.

Någon kanske redan skrivit det, men nu finns en lite ny lydelse på Adobes hjälpsida, som jag inte tror löd så från början:

"-...Det ändrade priset gäller från och med nästa förlängningsdatum den 15 januari 2025 eller senare. Du får ett e-postmeddelande från Adobe om ändringarna cirka 30 dagar innan ditt avtal ska förnyas....".

Så ändringen lär pågå under ett helt år framåt, och man får mail när det är dags för ens egen förnyelse.

Någon kanske redan skrivit det, men nu finns en lite ny lydelse på Adobes hjälpsida, som jag inte tror löd så från början:

"-...Det ändrade priset gäller från och med nästa förlängningsdatum den 15 januari 2025 eller senare. Du får ett e-postmeddelande från Adobe om ändringarna cirka 30 dagar innan ditt avtal ska förnyas....".

Så ändringen lär pågå under ett helt år framåt, och man får mail när det är dags för ens egen förnyelse.
Antog att det var så, för annars skulle en miljon? användare kontakta supporten under julhelgerna för att ändra till årsbetalning. Jag gjorde det ändå igår och det tog nog en 10 minuter (fick 300:- rabatt jämfört med mitt gamla pris)

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar